,
Hiburan

Pernah Hadap Penyondol, Zamarul Hisham Banyak Fikir Hubungan Dengan Keluarga - "Rezeki Saya Adalah Rumah Tangga"

Firdaus
12/08/2024
08:55 MYT
Susulan kes penyondol yang berleluasa, pelakon Zamarul Hisham tampil berkongsi pengalamannya berkaitan isu tersebut.

Diuji Dengan Godaan

Pernah diuji dengan godaan dari luar, Zamarul atau nama sebenarnya Zamarul Hisham Mohamed, 53, menyatakan dirinya sentiasa berfikir tentang rumah tangga sebelum melakukan sebarang tindakan yang boleh memberi impak buruk terhadap hubungannya dengan keluarga.

"Godaan akan sentiasa ada, saya bersyukur sebab masih relevan dalam industri lakonan dan masih ada peminat.

"Tapi peminat-peminat yang begitu (menggoda), saya akan cuba elakkan. Saya akan cuba alihkan perbualan ke arah karier, itu cara saya elak godaan.
"Kadang-kadang kalau saya malas nak jawab, isteri (Diana) yang akan tolong balaskan. Sebab rezeki saya adalah rumah tangga, jaga hubungan suami isteri dan anak-anak sebaik mungkin dan itulah rezeki yang Allah bagi kepada saya.
"Jadi kalau saya punahkan benda tu, saya rasa macam saya menolak rezeki yang Allah beri pada saya, walhal Allah suruh buat tu perkara yang mudah iaitu jaga dan sayang akan keluarga. Kalau ada perkara-perkara negatif yang cuba mengganggu saya akan elak sebaik mungkin," katanya.

BERITA TRENDING: Akui Sikap OCD Pernah Jejaskan Rumah Tangga, Zamarul Hisham Kini Pilih Untuk Lebih Berdiam Diri - “Kalau Nak Luahkan, Saya Kena Kawal”

BERITA TRENDING: Diana Rafar Dedah Punca Perpisahan Sebelum Ini - “Sebab Abang Memang Tak Boleh Tengok…”

BERITA TRENDING: Diana Rafar Imbau Detik Zamarul Hisham Lafaz Cerai & Perjalanan Mula Pakai Tudung - “Satu Persatu Nikmat Allah Tarik...”

BERITA TRENDING: Zamarul Hisham Tak Berahsia! Mesej Di Instagram & Password Bank Pun Isteri Tahu - “Sebab Saya Berdasarkan Kepercayaan”

Mengulas lebih lanjut tentang isu penyondol, Zamarul menyifatkan perkara itu seolah-olah suatu 'trend' yang membimbangkan pada waktu sekarang.
"Bagi saya ia umpama satu trend. Isteri orang kadang-kadang minat dekat suami orang, ada juga lelaki yang minat pada isteri orang.
"Benda ni jadi tanda tanya, memang tak boleh nak lari daripada orang yang meminati diri kita, tapi kita kena berfikir secara waras kalau kita dah ada isteri atau suami.
"Perkara ni macam mana pun kita kena elakkan, sebab ia sangat-sangat bahaya. Bagi saya sekarang ni isu ni makin berleluasa, dulu tidak," jelasnya.
Zamarul Hisham ditemui di Majlis Pelancaran Kempen Hari Kebangsaan dan Hari Malaysia Astro yang berlangsung di Pavilion Damansara Heights Mall, Kuala Lumpur.
Untuk rekod, Zamarul mendirikan rumah tangga dengan pelakon dan penyanyi, Diana Rafar pada tahun 2009.
Hasil perkongsian hidup, Zamarul dan Diana dikurniakan tiga orang cahaya mata iaitu Kashfi Haikal, 14, Kayla Reysha, 7, dan Kaydeen Haiqal, 4.
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Hiburan

Isu Rumah Tangga Fattah & Fazura, Umie Aida Titip Nasihat - “Kita Semua Tak Perlu Masuk Campur”

gempak
16/09/2024
03:55 MYT
Isu rumah tangga antara pasangan selebriti Fattah Amin dan Fazura baru-baru ini menggemparkan industri hiburan dan telah mendapat perhatian ramai termasuk rakan-rakan artis.
Hiburan

Yusof Haslam Tak Tolak Puteri Sarah & Syamsul Yusof Berjodoh - “Kalau Ditakdirkan Mereka Bersatu Kembali…”

gempak
16/09/2024
02:22 MYT
Pengarah Datuk Yusof Haslam menyatakan dirinya tidak menolak sekiranya Syamsul Yusof kembali berjodohan dengan Puteri Sarah.
Hiburan

Yusof Haslam Dedah Syamsul Yusof Rindu Masakan Ibu, Gembira Anak Balik Ke Pangkuan Keluarga - “Alhamdulillah…”

gempak
15/09/2024
02:03 MYT
Pengarah terkenal, Datuk Yusof Haslam mendedahkan dirinya tidak mencampuri urusan perpisahan antara Syamsul Yusof dan bekas isteri, Ira Kazar.
Hiburan

30 Tahun Dalam Industri Muzik, Nora Ariffin Syukur Impian Adakan Konsert Solo Tercapai - “Hampir Mengalah…”

gempak
14/09/2024
15:55 MYT
Penyanyi, Datuk Nora Ariffin menzahirkan rasa syukur apabila impiannya untuk menjalankan konsert tercapai setelah 30 tahun berada dalam industri muzik tanah air.
Hiburan

Video Ucapan Birthday Anak Fattah & Fazura Buat Netizen Emosi, Ramai Doa Supaya Kembali Bersama

gempak
14/09/2024
11:55 MYT
Video ucapan istimewa anak kepada pasangan selebriti popular, Fattah Amin dan Nur Fazura iaitu Nur Fatima Aisya sempena ulang tahun kelahiran bapanya yang ke-34 mencuri tumpuan netizen.