Pelbagai kisah selebriti dan cerita tular ada di Gempak hari ini, namun kami senaraikan 5 antara yang terbaik dan menjadi tumpuan.
Lihat dan klik lima artikel menarik di Gempak pada Khamis:
  1. “Kalau Berjangkit Pun Saya Reda…”- Ain Edruce Mencabar Jaga & Menyusu Anak Positif Covid-19
Pelakon dan pengacara, Ain Edruce akui reda jika dia berjangkit dengan virus Covid-19 yang dihidap oleh bayinya, Soraya yang baru berusia 9 bulan.
Kata Ain dia tiada pilihan selain menjaga serta menyusukan sendiri anaknya itu meskipun disahkan masih negatif.
  1. “Sepatutnya Saya Perlu Terima Je..”- Elfira Loy Tak Nafi Memang Nak Baby Girl
Pelakon Elfira Loy akui gementar dan tidak bersedia untuk mengetahui jantina bayi yang dikandungnya sehinggalah adiknya, Esliza Loy telah membuat kejutan itu sendiri dengan mengadakan majlis ‘gender reveal’.
Kata Elfira sepatutnya dia hanya terima sahaja kentuan Tuhan tetapi tidak menafikan jauh dilubuk hatinya dia menginginkan bayi perempuan selepas memiliki anak lelaki , Muhammad Rayyan Khalaf, 3 tahun.
  1. “Sedih Kerana Waktu Itu Saya Positif Covid-19”- Ahmad Idham & Eizlan Yusof Ralat Diberhentikan Tanpa Sebab
Semalam, Menteri Luar Datuk Seri Saifuddin Abdullah, mengesahkan kontrak kedua-dua mereka telah ditamatkan.

Kata Ahmad Idham, menerusi surat tersebut, dia mahupun Eizlan tidak diberikan penjelasan mengapa perkhidmatan mereka ditamatkan.
  1. “Saya Tak Berbohong”- Saksi Nafi Mahu Selamatkan Bung Mokhtar & Zizie Izette
Saksi utama pendakwaan dalam perbicaraan kes rasuah Datuk Seri Bung Moktar Radin dan isterinya, Datin Seri Zizie Izette Abdul Samad berhubung pelaburan unit amanah Public Mutual Berhad hari ini menafikan beliau memberi keterangan bercanggah serta mereka-reka cerita semata-mata untuk menyelamatkan pasangan suami isteri itu.

Perunding unit amanah Norhaili Ahmad Mokhtar, 45, memberitahu Mahkamah Sesyen di sini bahawa keterangannya adalah benar.
  1. Isteri Masih Larut Emosi, Azmi Saat; "Kadang-Kadang Dengar Dia Menangis Dalam Bilik Air Teringat Arwah Anak"
Penyanyi Azmi Saat masih dalam fasa pemulihan emosi selepas kehilangan cahaya mata yang ditunggunya dan isteri, Nazira Muhammad, 36, selama 10 tahun pada September tahun lalu.

BACA: "Tunggu Kami Di Syurga Ya" - Baru Usia 3 Hari, Bayi Sulung Azmi Saat Meninggal Dunia

BACA: "Doktor Syak Bahagian Otak Afnan Ada Masalah" - Pengurus Azmi Saat

Jelas Azmi, 35, dia kini menjadi semakin kuat namun masih cuba berusaha untuk menjaga isterinya yang kadang-kala mudah larut dalam emosi.