Aksi anak saudara Datuk Seri Siti Nurhaliza, Umairah atau Umai mendendangkan lagu hit Misha Omar, Tanpa Rela mendapat perhatian daripada penyanyi itu.

Misha malah telah memuat naik semula aksi Umairah yang menyanyikan lagu tersebut di akaun Instagramnya, @mishaomar sekaligus memuji bakat besar yang dimiliki kanak kanak berusia 8 tahun itu.

"Bila seseorang itu dilahirkan berbakat, dan dia rajin pula berlatih mengasah bakat kurniaan Allah SWT..nahhh..cuba dengar ini..makin lama makin sedap sedap suara si kecil anak dara @sitinursairahtarudin , @umairah_sairahtarudin," tulis Misha pada ruangan kapsyen.

Tidak hanya itu, Misha juga mendoakan agar bakat yang ada pada diri anak Siti Sairah ini tidak disia siakan dan mampu sukses pada masa akan datang kerana usaha yang dilakukannya.

"Keep it up, sayang. Usaha terus dan mudah-mudahan satu hari nanti success ok? Allah nampak siapa yang berusaha, dan Allah dengar doa kita semua. Yang penting kita usaha, aunty doakan Umai," coretnya lagi.

Pada video yang dimuat naik semula Misha dan telah ditonton hampir 1 juta netizen itu, pemenang Vokal Terbaik AJL33 itu juga menyampaikan hasratnya untuk berduet dengan Umai.

"Sebelum aunty Mitch pencen satu hari nanti kita duet sama hokeh?", katanya lagi.

A post shared by Misha Omar (@mishaomar)


Sementara itu dalam perkembangan lain, Misha akan menjadi salah seorang legend yang dijadualkan membuat persembahan pada malam Anugerah MeleTOP ERA (AME), 20 Disember ini.

Misha dijangka mendendangkan lagu Tanpa Rela dalam edisi penganjuran kali pertama pada skala norma baharu tersebut.

Anugerah yang memasuki edisi ketujuh penganjurannya itu akan mengusung tema Epik Glam dengan tagline Yang Epik, Yang Legend.

AME bakal dipancarkan secara langsung dari Pusat Konvensyen Antarabangsa Putrajaya pada hari Ahad, 20 Disember 2020, jam 9.00 malam secara eksklusif di Astro Ria (104) dan Ria HD (123).

Rakaman acara Karpet Merah AME2020 yang dibawakan oleh Astro GO pula akan disiarkan jam 8.30 malam pada hari yang sama sebelum siaran malam kemuncak.

Istimewa untuk pelanggan Astro yang memiliki dekoder ‘Ultra Box’, ‘AME 2020’ turut didatangkan dengan format kualiti 4K UHD menerusi saluran khas 780.

Untuk pilihan yang lebih fleksibel, AME 2020 turut boleh distrim menerusi perkhidmatan Astro Go dan on demand.

Instagram: @mishaomar, @adikzwan, @umairah_sairahtarudin