Penyanyi dan juara program Gegar Vaganza musim ketiga, Azharina Azhar berkongsi potongan video dia tersandung ketika membuat persembahan live di sebuah acara baru-baru ini.

Perkara itu dikongsi menerusi sebuah entri di akaun Instagram (IG) miliknya buat tatapan umum.

Di ruangan kapsyen, Azharina sempat berjenaka mengenai kejadian itu dengan melarang pengikut IGnya menyebarkan perkara itu kepada orang lain.

"Shhh jangan cakap orang Nina tersandung ketika live show di Grand Finale Look of Plus Size 2019 anjuran Azhar Zainal Design di Panggung Sari, Kompleks Kraf Kuala Lumpur kemarin.

"Janji ya jangan cakap sesiapa, nasib baik semua okay dan sesuai dengan tajuk lagu I'm Alive," tulisnya.

Menjengah ke ruangan komen, rata-rata netizen berasa terhibur melihat kejadian itu.

"Mujur vasss.

"Alaa..you look too cute.

"Vocal masih keluar, ons nya!" tulis netizen.

Shhhhhh jangan cakap orang Nina “tersandung” ketika live show di Grand Finale Look of Plus Size 2019 anjuran @AzharZainalDesign di Panggung Sari Kompleks Kraf KL kelmarin. Janji ya jangan cakap sesiapa. Nasib baik semua ok sesuai dengan tajuk lagu “I’m Alive” hahaha ? #azharzainaldesign . Beautiful dress by @AzharZainalDesign Make-up by @Ashyreef Turban Style by @Mandalicious_Official . Tiket untuk Concert Azharina : Queen of Soul pada 29 June 2019 (Sabtu) di Teater Shah Alam boleh didapati di www.atlasoneevents.com atau Whatsapp 010 7616 844

A post shared by Azharina Azhar (@azharina_a) on


Azharina mulai aktif di industri hiburan tempatan pada tahun 2001 dan berjaya mengekalkan popularitinya sehingga kini, antara lagu hit yang dipopularkannya adalah Elegi Sepi dan Rawan.