Laman Utama

Shooting Filem 14 Hari, Zahiril Adzim Dah Bagi All Out! - "Tempoh Tu Memang Tak Cukup Tapi ..."

Amri Hassan
27/10/2022
13:50 MYT
Pelakon Zahiril Adzim mengakui tempoh penggambaran filem selama 14 hari antara cabaran utama dalam naskhah Siku 12: Langkah Derhaka.
Ujar Zahiril, sebagai pelakon dia telah berupaya sehabis baik untuk merealisasikan watak A-Wut, jejaka berbangsa Thailand yang menetap di Kedah.
"Tidak saya dinafikan, tempoh persediaan memang tidak cukup kerana pada awalnya, projek ini adalah untuk supertelefilem. Saya tidak tahu ia akhirnya diangkat sebagai filem untuk tayangan di pawagam.
"Saya sudah berikan yang terbaik dalam tempoh singkat itu. Secara peribadi, untuk diri sendiri, masih banyak lagi ruang yang perlu diperbaiki.
"Saya sudah bersedia untuk menerima apa sahaja komen penonton nanti. Kalau suka, Alhamdulillah. Jika sebaliknya, itu hak mereka. Penonton sekarang sudah bijak menilai," katanya kepada Gempak.
Zahiril ditemui pada majlis pratonton filem Siku 12: Langkah Derhaka di Golden Screen Cinemas (GSC) Starling Mall, Petaling Jaya, Selangor baru-baru ini.
Siku 12: Langkah Derhaka arahan Azhari Zain ini mengetengahkan elemen persilatan Melayu permainan 12 yang jarang diketahui umum dan seni mempertahankan diri iaitu Muay Thai.
Selain Zahiril, filem yang bakal menemui penonton di pawagam bermula 27 Oktober ini turut menampilkan Syafiq Kyle sebagai teraju utama.
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Hiburan

Dayang Areeda Cuak Lakonkan Babak Nasi Kangkang Untuk Jerat Aliff Aziz - "Saya Risau Pandangan Masyarakat"

gempak
26/07/2024
13:55 MYT
Sepotong video yang memaparkan babak pelakon Dayang Areeda cuba menjerat Aliff Aziz dengan menggunakan ilmu sihir nasi kangkang mencuri perhatian ramai di media sosial.
Terkini

Netizen Terharu Lihat Pelajar Universiti Ini Beri Sepotong Kek Kepada Pekerja Restoran Mamak

gempak
26/07/2024
06:55 MYT
Beberapa pelajar dari sebuah universiti meraih perhatian netizen apabila rakaman yang memperlihatkan mereka memberi sepotong kek kepada seorang pekerja kedai makan yang sering mereka kunjungi viral di media sosial.
Viral

Ibu Arwah Zulfarhan Akui Pernah Tak Restu Anak Masuk UPNM

gempak
26/07/2024
03:55 MYT
“Dia selalu dekat dengan kami sekeluarga,” begitulah keluhan ibu kepada arwah Zulfarhan, yang menyatakan dirinya pernah tidak merestui anak lelakinya itu untuk melanjutkan pelajaran di Universiti Pertahanan Nasional Malaysia (UPNM).
Berita

Gara-Gara Beri Anjing Makan Berlebihan Sehingga Mati, Wanita Dihukum Penjara Dua Bulan

gempak
25/07/2024
21:55 MYT
Mahkamah di New Zealand menjatuhkan hukuman penjara dua bulan ke atas seorang wanita kerana memberi makan anjing peliharaannya secara berlebihan sehingga mati, lapor News Straits Times.
Viral

Nama Tersenarai Dalam Ending Credit Deadpool & Wolverine, Ini Respons Zizan Razak - “Perkara Ini Kecoh Sejak Semalam…”

gempak
25/07/2024
07:55 MYT
Pelakon Zizan Razak mengakui banyak menerima DM dan mesej daripada kenalan serta peminat mengenai namanya yang didakwa diletakkan dalam ending credit filem adiwira popular Deadpool & Wolverine.