Semua rakyat Malaysia boleh menikmati FIFA Would Cup Qatar 2022 dan strim kesemua 64 audio perlawanan secara langsung dari 21 November hingga 18 Disember 2022, di laman web SYOK dan di aplikasi.

Peminat boleh menikmati pengalaman audio bola sepak terbaik apabila mereka strim info terkini dan ulasan secara langsung dari dua saluran radio khas: FIFA World Cup Qatar 2022 (Saluran 825) dan FIFA World Cup Qatar 2022 (Saluran 826) di SYOK.

Saluran-saluran ini juga memberikan soroton dan berita, kejohanan perlawanan kalah mati, suku akhir, separuh akhir, perlawanan tempat ketiga dan perlawanan akhir.

Sebagai tambahan, semua rakyat Malaysia juga boleh ambil bahagian dalam peraduan ‘SYOK Spin to Win Football Frenzy’, dari 5 hingga 11 Disember 2022 dan berpeluang menang hadiah-hadiah ‘The Quest for the World Cup’ termasuk T-shirt, Termos, Pengecas Mudah Alih dan barangan SYOK.
Ikuti langkah mudah ini:
o Muat turun aplikasi SYOK.
o Klik ‘Play’ dan pilih pautan ‘SYOK Spin to Win Football Frenzy’.
o Kemudian, lengkapkan maklumat peribadi untuk memulakan permainan.
o Terakhir, jawab tiga soalan dengan tepat untuk peluang putar hadiah.
Peserta boleh memutar roda sebanyak dua (2) kali sehari.

Peserta boleh mengambil bahagian beberapa kali sepanjang tempoh peraduan. Setiap peserta hanya berpeluang menang dua (2) kali sahaja.

Untuk maklumat lanjut, muat turun aplikasi SYOK atau layari laman rasmi.