,
Viral

Tular Video Hafiz Suip Bertengkar Di Jalan Raya Dengan Driver Lain, Muka Kena Sembur ‘Pepper Spray’

Khairil Khusyairi
30/08/2024
12:18 MYT
Tular sebuah rakaman video yang memaparkan penyanyi Hafiz Suip bergaduh dengan seoranng pengguna jalan raya lain, baru-baru ini.

Rakaman bergaduh tular

Menerusi rakaman yang tular itu, Hafiz dilihat sedang bertumbuk dengan seorang lelaki di sebuah jalan raya.
Susulan itu, saksi yang juga mangsa di tempat kejadian tersebut tampil menjelaskan situasi sebenar kejadian.
Difahamkan, pergaduhan tercetus apabila sebuah kenderaan membuat provokasi terhadap kenderaan dinaiki Hafiz.

Spray pemedih mata

Malah, Hafiz juga dikatakan telah diserang dengan spray pemedih mata sebelum bertumbuk.
“Ketika dalam perjalanan, ada sebuah kenderaan yang mencucuk dari belakang. Maka provokasi pun berlaku dari kedua belah pihak.
“Kemuncaknya adalah apabila pemandu tersebut mula blok dan berhenti kereta kami, kedua-dua tengah dalam kemuncak marah dan keluar dari kereta. Tiba-tiba pemandu tersebut spraykan muka Hafiz dengan pepper spray.
“Saya cuba leraikan keadaan, tetapi pemandu tersebut masih meluru ke arah Hafiz, dalam keadaan saya cuba leraikan keadaan, muka saya juga disiku dan dispray dengan pepper spray sehingga saya sesak nafas, jadi saya sendiri pun melepaskan tumbukan selepas melihat dia terlalu agresif,” jelas individu tersebut. Jelas individu itu lagi, pihaknya juga turut membuat laporan polis sejurus kejadian tersebut berlaku. Malah, mereka turut bergegas ke hospital bagi mendapatkan rawatan.
“Selepas itu kami ke balai polis membuat report dan sekarang masih di hospital untuk menerima rawatan kerana kulit masih pedih hingga kini,” jelasnya lagi.
Power jugak penyanyi awan nano ni.. Yang badan besar pun tumbang.. pic.twitter.com/FK0nOOUdFp— JalaIMisai (@jllmisai) August 30, 2024
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Hiburan

Yusof Haslam Tak Tolak Puteri Sarah & Syamsul Yusof Berjodoh - “Kalau Ditakdirkan Mereka Bersatu Kembali…”

gempak
16/09/2024
02:22 MYT
Pengarah Datuk Yusof Haslam menyatakan dirinya tidak menolak sekiranya Syamsul Yusof kembali berjodohan dengan Puteri Sarah.
Viral

Didakwa Amal Ilmu Hitam, 5 Individu Dipukul Sampai Mati

gempak
15/09/2024
20:38 MYT
Lima orang termasuk tiga wanita dipukul sampai mati kerana didakwa mengamalkan ilmu sihir di negeri Chhattisgarh di tengah India, pada Ahad.
Viral

Bulu Masih Di Bibir, Wanita Makan Kucing Hidup-Hidup

gempak
15/09/2024
18:39 MYT
Seorang wanita ditahan dengan helaian bulu kucing berada pada bibir dan darah di tangannya, di sebuah kawasan perumahan di Canton, Ohio, lapor akhbar Metro UK baru-baru ini.
Berita

Long Weekend! 2.2 Juta Kenderaan Keluar Ibu Kota, Lebih Tinggi Dari Cuti Hari Raya

gempak
15/09/2024
14:56 MYT
Peningkatan trafik yang tinggi berikutan pergerakan kenderaan keluar daripada ibu kota sempena cuti panjang dilaporkan lebih meningkat berbanding musim perayaan.
Berita

Terseret Bawah Treler, Peserta Himpunan RXZ Maut Elak Patung Penyu Di LPT2

gempak
15/09/2024
14:28 MYT
Gara-gara mengelak patung replika penyu yang terjatuh di atas lebuh raya, seorang peserta RXZ Members 6.0 maut dalam kemalangan di Kilometer 379.5 Lebuhraya Pantai Timur 2 (LPT2) dekat Ajil menghala ke Bukit Besi, Terengganu pada Ahad.