Pelakon yang kini bergelar pengarah filem, Hairul Azreen meluahkan rasa bangga apabila sahabatnya Syamsul Yusof hadir ke majlis malam gala tayangan filem arahannya berjudul Ada Hantu 2 pada Rabu.

Berkongsi detik gembira itu di akaun TikTokya, Hairul berterima kasih kepada pengarah filem biografi pecah panggung, Mat Kilau: Kebangkitan Pahlawan itu kerana sudi hadir ke majlisnya.

“Direktor 90 juta datang sokong filem arahan saya Ada Hantu 2, terima kasih,” tulis Hairul pada kapsyen.

Syamsul hadir dengan segak memakai suit berwarna merah dan lengkap berkaca mata hitam sementara Hairul kemas mengenakan baju jenis hoddies berwarna putih.

Selain Syamsul, beberapa barisan pelakon filem Ada Hantu 2 dan selebriti tanah air lain turut hadir memeriahkan majlis tersebut seperti Zahiril Adzim, Shiqin Kamal, Emma Maembong dan ramai lagi.

Pada malam tersebut juga, Hairul turut ditemani oleh isteri, Hanis Zalikha dan dua orang anaknya, Yusof Iskandar, 5 tahun dan Alisa Aisyah, 3 tahun.

@hairul_azreen88 Director 90 Juta datang support filem arahan saya #AdaHantu2 ♬ Kalah Dalam Menang (OST Filem MUNAFIK) - Mawi & Syamsul Yusof

Ada Hantu 2 ialah sebuah filem seram komedi arahan Hairul Azreen dengan skrip ditulis oleh Adrian Teh dan Amar Amir. File mini bakal ditayangkan bermula 15 September 2022 di pawagam seluruh Malaysia.

BACA: Syamsul Yusof Menangis Mat Kilau Kutip RM90 Juta Dalam 33 Hari, Sasaran RM100 Juta Tidak Mustahil