Isteri kepada Haqiem Rusli, Anis Sofea sekali lagi menjadi tumpuan tumpuan netizen selepas video yang merakamkan dirinya menari menjadi tular.

Dalam video itu merakamkan Sofea sedang tersenyum sambil membuat tarian popular anggota Blackpink iaitu Jisoo menerusi lagu solonya yang berjudul Flower.

Bagaimanapun bukan tarian yang diperkatakan netizen sebaliknya penampilan Anis terutamanya bahagian rambut yang menjadi tumpuan netizen.

A post shared by Laurel B (@laurelbofficial)

Rata-ratanya menyatakan bahawa Anis kelihatan kurang berseri selepas tidak bertudung selain penampilannya juga kurang menyerlah.

Ada juga meluahkan rasa kurang senang melihat gaya rambut Anis yang membuatkan dirinya kelihatan tua berbanding usia sebenar.


Disebabkan itu juga netizen memberi saranan agar Anis mengambil juru gaya profesional untuk membuatkan penampilannya kelihatan lebih kemas.

BACA: “Kenapa I Feeling Nak Jadi Kpop Idol? Sebab I Rasa I Macam Rose” - Netizen Terkedu Isteri Haqiem Rusli Anggap Diri Seperti Anggota Blackpink

Terdahulu, keputusan isteri kepada penyanyi Haqiem Rusli yang kini memilih untuk tidak lagi berhijab sejak sambutan Aidilfitri baru-baru ini mengundang pelbagai reaksi netizen di laman sosial.

Sebagai suami, Haqiem berkata dia menerima segala ujian dalam berumah tangga dan mengharapkan semua orang mendoakan yang terbaik.