,
Laman Utama

[VIDEO] Momen Pu Riz Peluk Keluarga Di Majlis Konvokesyen Undang Sebak Netizen; “Sedihnya, Pertama Kali Tengok Ayah Bilal Menangis…”

Shahrin Zulkifle
06/12/2022
08:00 MYT

Penceramah selebriti popular Haris Ismail atau mesra disapa Pu Riz telah berjaya menamatkan pengajian di peringkat Ijazah Sarjana Muda dalam jurusan Pengajaran Bahasa Inggeris sebagai Bahasa Kedua baru-baru ini.

Kejayaan Pu Riz menerima ijazah pada istiadat majlis Konvokesyen Universiti Islam Antarabangsa Malaysia (IIUM) turut diraikan oleh isteri, Neelofa dan ahli keluarganya.

Malah Neelofa menerusi IG Stories turut berkongsi momen terujanya dengan memberikan sorakan kuat sewaktu Pu Riz berada di pentas.

BACA: [VIDEO] “Siapa Suruh Bawa Bini…” - Teman Pu Riz Konvokesyen, Neelofa Bersorak Buat Suami Tersipu Malu

Perkongsian Neelofa memberikan sorakan kuat pada suami menjadi tular di pelbagai platform media sosial selepas dimuat naik semula oleh peminatnya.

Dalam pada itu, turut tular sepotong video yang merakamkan detik Pu Riz berpelukan bersama ibu dan ayahnya sebagai tanda syukur sehingga mengalirkan air mata.

@teamustazhariss
TAHNIAH USTAZ HARIS! ????‍??♬ Ayah Dan Ibu - Dato' Sudirman

Menjengah ke ruangan balas, rata-rata wargamaya terharu melihat momen indah antara anak dan kedua ibu bapanya itu.

Malah, tidak kurang juga yang ikut sebak melihat ayah kepada Muhammad Bilal itu gagal menahan air matanya.

Undi bintang digital dan content kegemaran anda di dalam carta mingguan Gempak Most Wanted 2022 di sini. Anda juga boleh membuat pencalonan baharu untuk carta mingguan seterusnya. Selamat mengundi!

Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Hiburan

“Kami Menyimpan Harapan Tinggi Untuk Bekerjasama Lagi” - Neelofa Rakam Penghargaan Terima Kasih Buat Dr Zulkifli Sepanjang Bersama TheNoor

gempak
02/09/2024
10:05 MYT
Pengasas bersama dan Ketua Pegawai Eksekutif TheNoor iaitu Neelofa merakamkan ucapan terima kasih kepada bekas Menteri di Jabatan Perdana Menteri (Hal Ehwal Agama), Datuk Seri Dr Zulkifli Mohamad Al-Bakri.
Hiburan

“Sebaik Mana Orang Itu Pun Belum Tentu Orang Lain Akan Terima Kebaikan Dia” - PU RIz

gempak
02/09/2024
07:55 MYT
Pendakwah bebas, Haris Ismail atau PU Riz berkongsi pendapat mengenai sikap segelintir manusia yang hanya melihat keburukan seseorang itu.
Hiburan

Netizen Teka Neelofa Hamil Anak Ketiga? - "Cutenya, Macam Nampak Baby Bump Je"

gempak
26/08/2024
21:55 MYT
Bukanlah kali pertama netizen berteka-teki tentang status kehamilan selebriti yang juga usahawan terkenal, Neelofa.
Hiburan

PU Riz Beri Pandangan Mengenai Perkongsian Di Laman Sosial - “Bila Kau Post Benda Agama, Orang Kata Ini Nak Tunjuk baik”

gempak
20/08/2024
03:55 MYT
Pendakwah bebas, PU Riz atau Haris Ismail berkongsi pandangannya mengenai perkongsian seseorang itu di laman sosial menerusi platform Thread miliknya.
Hiburan

PU Riz Titip Pesanan Untuk Lelaki Bakal Berkahwin - “Perkara Ini Juga Ada Ulama Kata Wajib & Sunnah Kata Mesti Dibuat”

gempak
09/08/2024
06:55 MYT
Suami kepada selebriti Neelofa iaitu PU Riz atau Ustaz Haris Ismail menitipkan pesanan untuk golongan lelaki yang bakal mendirikan rumah tangga.