Pelawak dan usahawan terkenal, Shuib, berkongsi keadaan terkini kediaman miliknya yang terletak di Puchong, Selangor yang sedang diubah suai.

Menerusi hantaran terkini di Instagram, Shuib memaklumkan lantai rumahnya telah dipecahkan untuk digantikan dengan lantai yang baharu.

Malah, pada video berkenaan, ayah kepada empat cahaya mata itu sempat berseloroh mengatakan dia terbuka jika ada yang ingin menaja jubin baharu bagi lantai rumahnya itu.

“Lantai hilang? bukan hilang tapi saya pecahkan, saya nak gantikan dengan mosaic (jubin) yang bercorak sikit.

“Nak letakkan yang lawa-lawa, alang-alang dah pecah nak letak yang berkualiti. Tapi kalau ada yang nak sponsor lagi baik,” kongsinya.

A post shared by Shuib Sepahtu (@shuibsepahtu)

Sementara itu, di ruangan balas, seorang wargamaya sempat bergurau dengan mengatakan dia hanya mampu menaja tikar getah sahaja kepada Shuib.

“Kalau tikar getah boleh la sponsor Shuib hahaha,” tulis seorang wargamaya.

Malah, beberapa pengguna lain turut dilihat terhibur dengan komen tersebut.

Selain komen gurauan yang ditinggalkan, beberapa wargamaya lain turut memberikan pelbagai cadangan kepada Shuib bagi melakukan dekorasi untuk rumah tiga tingkatnya itu.

Undi bintang digital dan content kegemaran anda di dalam carta mingguan Gempak Most Wanted 2022 di sini. Anda juga boleh membuat pencalonan baharu untuk carta mingguan seterusnya. Selamat mengundi!