,
Laman Utama

[VIDEO] Neelofa Hariz Kecek Bahasa Arab Sampai Terpeleot Lidah Buat Netizen Terhibur

Shahrin Zulkifle
21/06/2022
11:30 MYT
Mencecah 2 Juta tontonan dalam masa sehari di Tiktok, klip pendek Neelofa dan Hariz berborak dalam bahasa Arab buat netizen terhibur.
Manakan tidaknya netizen terhibur apabila Neelofa atau pemilik nama aslinya Noor Neelofa Mohd Noor, 33, menulis pendek “Terpeleot lidah aku” di dalam klip tersebut.
“Baru nak ‘wahhhhh’, tapi bila kak lofa cakap terpeleot hilang kejap insecure. Hahaha.
“Saya sampai kena tengok banyak kali, sebab lucu.
“Hahahahaha terhibur part ‘terpeleot lidah aku’.
“Neelofa ni kelakar, Nampak sahaja macam serius, hehe,” antara usikan manja wargamaya.
Pun begitu, di antara ribuan komen di ruangan balas, hadir seorang pengguna Tiktok yang menterjemahkan ayat yang digunakan oleh Abah dan Ummi kepada Muhammad Bilal itu.
Pu Riz : Esh yadak ya zaujati ? Maksud : apa pada tangan kamu ini wahai isteriku?
Neelofa : Hazihi henna Nunha. Maksud : ini inai Nunha.
Untuk rekod, Neelofa dan Hariz sah bergelar suami dan isteri pada 27 Mac tahun lalu yang berlangsung di Kuala Lumpur dan dikurniakan seorang cahaya mata lelaki, Muhmmad Bilal pada Januari yang lalu.
@neelofa
Feeeeeling tak sissssssss ? Hahaha♬ original sound - neelofa
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Gaya Hidup

PU Riz, Dr Aizul Buka Cawangan Pusat Estetik Patuh Syariah Di Kelantan! - "Prosedur Ikut Garis Panduan Islam, Bahan Halal, Aurat Terjaga"

gempak
09/09/2024
08:25 MYT
AiRiz Aesthetic Centre, pusat estetik yang terkenal dengan pendekatan berasaskan syariah, dengan bangganya mengumumkan pembukaan cawangan kedua mereka di Kota Bharu, Kelantan.
Hiburan

“Kami Menyimpan Harapan Tinggi Untuk Bekerjasama Lagi” - Neelofa Rakam Penghargaan Terima Kasih Buat Dr Zulkifli Sepanjang Bersama TheNoor

gempak
02/09/2024
10:05 MYT
Pengasas bersama dan Ketua Pegawai Eksekutif TheNoor iaitu Neelofa merakamkan ucapan terima kasih kepada bekas Menteri di Jabatan Perdana Menteri (Hal Ehwal Agama), Datuk Seri Dr Zulkifli Mohamad Al-Bakri.
Hiburan

“Sebaik Mana Orang Itu Pun Belum Tentu Orang Lain Akan Terima Kebaikan Dia” - PU RIz

gempak
02/09/2024
07:55 MYT
Pendakwah bebas, Haris Ismail atau PU Riz berkongsi pendapat mengenai sikap segelintir manusia yang hanya melihat keburukan seseorang itu.
Hiburan

Netizen Teka Neelofa Hamil Anak Ketiga? - "Cutenya, Macam Nampak Baby Bump Je"

gempak
26/08/2024
21:55 MYT
Bukanlah kali pertama netizen berteka-teki tentang status kehamilan selebriti yang juga usahawan terkenal, Neelofa.
Hiburan

PU Riz Beri Pandangan Mengenai Perkongsian Di Laman Sosial - “Bila Kau Post Benda Agama, Orang Kata Ini Nak Tunjuk baik”

gempak
20/08/2024
03:55 MYT
Pendakwah bebas, PU Riz atau Haris Ismail berkongsi pandangannya mengenai perkongsian seseorang itu di laman sosial menerusi platform Thread miliknya.