Baru-baru ini, selebriti popular Zizan Razak mencetuskan tanda tanya apabila tampil memakai persalinan merah seperti dalam siri Netflix popular, La Casa De Papel atau Money Heist.

Malah, laporan Gempak sebelum ini juga mengatakan Zizan kelihatan seperti berada di set penggambaran sambil mengenakan persalinan tersebut.

Rupa-rupanya, Zizan ditampilkan dalam iklan terbaru Netflix di Astro yang sememangnya mempunyai banyak kelebihan kepada para penonton atau pelanggan Astro khususnya!

Menurut Zizan, Netflix di Astro sangat memudahkan selain boleh menonton pelbagai pilihan cerita menarik.

"Saya gembira kerana dengan Netflix di Astro, kita boleh tukar saluran dari Astro terus ke Netflix, sangat mudah, tak perlu nak tukar tetapan TV.

"Dengan Netflix di Astro juga, kita ada banyak pilihan cerita untuk ditonton, Astro ada lebih seratus saluran, tambahan ada Netflix lagi, lepas satu-satulah marathon tengok cerita!" katanya kepada Gempak.

Bercakap mengenai Money Heist, Zizan akui dia merupakan salah seorang peminat setia siri berkenaan.

"Ya, saya suka Money Heist dan memang ikuti siri ini. Saya teruja ketika dapat tahu Volume 2 Part 5 dilancarkan tempoh hari," katanya.

Tunggu apa lagi? Saksikan pelbagai show tempatan, filem antarabangsa dari Korea, Hollywood dan macam-macam lagi dengan Netflix di Astro!

Anda boleh menikmati lebih 120 saluran Astro ditambah dengan Netflix hanya pada RM149.99 setiap bulan sahaja!

Selain itu, anda juga boleh menambah Fibre dari Astro dan dapatkan rebat dan Netflix tanpa cas selama tiga bulan!

Layari astro.com.my atau taip 'NAK ASTRO' ke 03-9543 3838 untuk ketahui lebih lanjut.