,
Gegar Vaganza All Star

GV10 : “Tak Malu Pun, Syukur Ada Peluang Timba Ilmu lagi” - Azharina

Mya Amri
21/09/2023
08:50 MYT
Bintang All Stars Gegar Vaganza, Azharina bersyukur kerana diberikan tawaran sekali lagi untuk menyertai program popular berkenaan.
Menurut Azharina, dia tidak malu untuk kembali bertanding dan menganggap perkara itu sebagai platform terbaik buat dirinya untuk kembali menimba ilmu.
“Saya sendiri secara personal menerima tawaran untuk kembali di All Stars Gegar Vaganza yang pertamanya adalah untuk mendapatkan pengalaman.
“Menjadi penghibur dan juga penyanyi yang sebenar, anda perlu mempunyai pengetahuan dan juga platform untuk menunjukkan bakat anda.
“Tidak malu untuk selalu melakukan latihan dan GV telah memberikan saya platform itu. Alhamdulillah saya diberi peluang untuk mengambil ilmu dan belajar lagi di GV tahun ini,” katanya kepada Gempak.
Dalam pada itu ketika diminta mengulas mengenai sembilan bintang lain yang menyertai GV10, Azharina berkata kesemua mereka mempunyai kekuatan tersendiri.
“Mereka semua hebat, saya tak boleh nak pilih siapa pesaing yang paling sengit. Masing-masing mempunyai kekuatan tersendiri.
“Kalau tanya saya, semua itu sengit, kalau tak mereka tak akan jadi juara. Sangat berbakat dan disiplin mereka memang nombor satu,” ujarnya.
Azharina yang merupakan juara GV3 bersama sembilan juara lain akan berentap kembali di pentas GV pada 24 September ini.
Selain Azharina, All Stars Gegar Vaganza menampilkan Ayai Ilusi (GV1), Siti Nordiana (GV2), Noryn Aziz (GV5), Naqiu serta Hady Mirza (GV6), Cliff Umar (GV7), Aliff Aziz (GV8) dan Jaclyn Victor (GV9).
BACA: Juara Vs Juara! Senarai Penuh 10 Bintang All Stars Gegar Vaganza
All Stars Gegar Vaganza akan bersiaran secara langsung dari Auditorium MBSA, Shah Alam, setiap Ahad, jam 9.00 malam secara eksklusif di Astro Ria (Saluran 104).
Untuk pilihan lebih fleksibel, ia boleh distrim melalui platform On Demand menerusi Astro Box dan aplikasi Astro GO.
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
the-chosen-one-musim-2

The Chosen One 2024: Duet Bersama Bintang Terkenal Gegar Vangaza, Kiki Fateeha Kekal Kedudukan Pertama & Qal Daienesh Tersingkir

gempak
11/10/2024
14:55 MYT
The Chosen One 2024 pada minggu keempat menyaksikan enam peserta masih layak untuk meneruskan persaingan pada minggu berikutnya.
Hiburan

"Ada Yang Skeptikal, Persoalkan Siapa Saya Tiba-Tiba Nak Jadi Penyanyi?" - Amiesyha Yakin Pertaruhkan Irama Latin Dalam Mirame

gempak
21/06/2024
12:37 MYT
Nama penyanyi Amiesyha pernah meniti di bibir peminat sekitar tahun 2022 apabila muncul dengan lagu berjudul Gegar, duet bersama Noki K-Clique.
Berita

Cliff Umar Mengaku Bersalah Miliki Dadah

gempak
30/05/2024
08:42 MYT
Juara sebuah program realiti TV, Cliff Umar mengaku bersalah di Mahkamah Majistret di sini pada Khamis, atas pertuduhan memiliki dadah jenis heroin, Ahad lalu.
Hiburan

Azharina Beri Tips Nak Kenal Si Talam Dua Muka! - “Kalau Bagi Satu Benda, Orang Tanya Soalan…”

gempak
29/05/2024
01:54 MYT
Sebagai seorang selebriti, penyanyi dan bintang All Stars GegarVaganza, Azharina Azhar juga tidak terlepas dengan komen negatif sepanjang berkecimpung dalam industri seni.
Terkini

Leona Terkejut Netizen Tegur Pelat, Azhar Sulaiman Respons - “Leona Macam Ni Sebab Ianya Adalah Sejenis Penyakit Keturunan”

gempak
17/04/2024
09:00 MYT
Anak kepada pelakon Azhar Sulaiman, Kasih Iris Leona akui dia merasa terkejut apabila menerima kritikan daripada netizen mengenai pertuturannya dalam bahasa Melayu yang dikatakan pelat.
BorakSeeni