intrend hada labo

KURANG mengambil air ketika di bulan Ramadan menjadi punca kebanyakan kita terasalesu dan tidak bermaya. Ia turut memberi impak kepada kulit yang kering dan tidak berseri. Memahami dilema ini, Hada Labo tampil dengan Premium Whitening Lotion.

Kombinasilengkap ‘Mencerah + Hidrasi Mendalam’ yang mengembalikan kulit cerah, lembut dan awetmuda.

intrend hada 5

Hada Labo Premium Whitening Lotion Pilihan Tepat Ramadan Ini

Mengandungi Tranexamic Acid; ia bisa menangkis bintik hitam, mengimbangi juga mengembalikan keserian tona kulit wajah untuk tampil lebih sekata. Ia turut mengandungi Hyaluronic Acid yang bertindak sebagai lapisan yang memberi perlindungan pada permukaan kulit.

Ini secara tidak langsung mengekalkan kelembapan kulit untuk mengelakkannya kekeringan. Nano Hyaluronic Acid dengan saiz molekul membantu penyerapan jauh ke dalam kulit agar kelembapan dapat menembusi hingga ke lapisan dalam kulit.

Losen adalah produk paling penting dalam rejim penjagaan kulit wanita Jepun. Selepas mencuci muka mereka menggunakan Hada Labo losen terlebih dahulu.

Apabila kulit lembap barulah ia dapat meresap khasiat daripada esen atau krim dengan lebih mudah dan jauh ke dalam kulit. Kulit akan tampak lebih berseri dan anjal.

Solekan Yang Cantik Bermula Dari Kulit Yang Sempurna

Apabila kulit anda kering, bedak asa tidak dapat disapu rata dan menyebabkan solekan yang tidak sekata.

Untuk mencapai solekan yang sempurna dan tahan lama sepanjang hari, adalah penting untuk menggunakan Hada Labo Premium Whitening Lotion terlebih dahulu bagi memastikan kulit terhidrat sebelum mekap.

Apabila kulit terhidrat, liang roma juga akan menjadi lebih halus dan kulit juga kurang berminyak . Apabila kulit lembab, mekap akan menjadi lebih sekata dan tahan lebih lama.

Cara Penggunaannya?

Langkah 1: Tuangkan losen Hada Labo secukupnya pada tapak tangan.

Langkah 2: Tepuk dengan ringan pada seluruh muka.

Langkah 3: Teruskan langkah 2 sehingga losen diresap sepenuhnya ke dalam kulit. Kulit akan terasa lebih lembut dan licin. Losen boleh diguna pada leher dan bahagian kulit kering yang lain seperti siku, lutut dan tumit.

Rangkaian Lengkap Hada Labo Premium Whitening

Lengkapkan penjagaan wajahmu dengan seleksi untuk menemani Hada LaboPremium Whitening Lotion.

1. Hada Labo Premium Whitening Face Wash untuk membersihkan wajah tanpa mengeringkannya.

Intrend hada 1


2. Hada Labo Premium Whitening Essence untuk memberi kelegaan pada kulit.

intrend hada 2


3. Hada Labo Premium Whitening Water Cream untuk kulit lebuh lembut dan awet muda.

intrend hada 3


4. Hada Labo Premium Whitening Mask sebagai perlindungan tambahan untuk aplikasisekali hingga dua kali seminggu .

intrend hada 4