,
Hiburan

Ada Yang Kurang Senang Sharnaaz Ambil Foto Berdua Dengan Amelia Henderson, Aedy Ashraf Komen - “Janganlah Marah, Dia Abang Saya”

Mya Amri
12/06/2024
00:55 MYT
Pelakon, Aedy Ashraf akui tidak berasa cemburu apabila sahabatnya, aktor Sharnaaz Ahmad memuat naik foto bersama, Amelia Henderson beserta kapsyen pujian.

Tak cemburu Sharnaaz puji Amelia

Menurut Aedy, dia tidak melihat perkara itu sebagai sesuatu yang negatif dan Amelia juga berhak menerima pujian atau pendapat mengenai lakonannya daripada rakan industri.

“Saya rasa biasalah, mereka (netizen) nak cakap apa pun mereka boleh cakap. Tapi saya tidak nampak benda itu sebagai satu perkara yang negatif.

“Sebaliknya bagi saya ia positif dan Amelia juga merupakan pelakon yang bagus. Jadi siapa-siapa yang mahu memujinya sudah tentu, dia layak untuk menerima pujian itu.
“Sekarang orang sudah mula nampak lakonannya semakin bagus dan dia berhak untuk menerima pujian,” katanya.
Aedy berkata demikian ketika ditemui pada sidang media memperkenalkan barisan pelakon filem Kahar Kapla High Council bertempat di Lumi Tropicana, Petaling Jaya pada Selasa.

BERITA TRENDING: “Dia Sangat Cantik, Dia Bijak” - Akui Rapat Dengan Amelia Henderson, Aedy Jawab Soal Kahwin & Perancangan Masa Depan

BERITA TRENDING: “Saya Selesa Dengan Dia” - Aedy Serah Urusan Jodoh Pada Takdir, Syukur Ramai Doakan Baik-Baik

BERITA TRENDING: “Perempuan Lain Kalau Nak Marah Boleh, Tapi Nabila Tak Boleh” - Sharnaaz Ahmad

Anggap Sharnaaz seperti abang

Sementara itu, ketika diminta mengulas mengenai hubungannya dengan Sharnaaz, Aedy berkata mereka boleh diibaratkan seperti abang dan adik.

“Janganlah marah (netizen) Sharnaaz, dia adalah abang untuk saya dan Amelia. Dia punya teguran atau pun pujian itu membina.

“Tak perlu nak marah marah Sharnaaz. Saya dan dia pun sudah seperti adik, abang. Kami juga ada berbalas komen di Instagram dan Direct Message (DM).

“Saya menghormati dia sebagai seorang pelakon dan juga abang. Kami semua sama-sama satu industri dan saya pun tidak nampak maksud lain ketika dia membuat posting pujian itu,” ujarnya.

BERITA TRENDING: Ramai Dah Tak Sabar! Aedy Ashraf, Sky Iskandar, Khenobu & Thompson Goh Dipilih Pegang Watak Dalam Filem Kahar Kapla High Council

Terdahulu, Sharnaaz mencuri perhatian apabila memuat naik gambarnya Amelia menerusi Instagram.
Menerusi hantaran tersebut, Sharnaaz yang segak memakai busana warna sedondon bersama Amelia membuatkan ramai mengatakan Amelia kelihatan sesuai bersama aktor itu.
Bagaimanapun ada juga komen kurang enak menuduh Sharnaaz seolah-olah tidak menjaga hati Aedy yang merupakan teman istimewa aktres itu.

Korang dah tengok filem pilihan nombor satu di GSC, The Experts?

Kalau belum, filem tempatan pecah panggung ini masih mendominasi pawagam tanah air. Jom, tonton The Experts di pawagam berhampiran korang hari ini.
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Hiburan

'Kebetulan Saja Duduk Bersebelahan, Takkan Bercinta Pula?' - Amelia Henderson

gempak
11/09/2024
09:10 MYT
Pelakon, Amelia Henderson menjelaskan hubungannya dengan anak tiri kepada Datuk Seri Siti Nurhaliza iaitu Aazief Khalid hanya sekadar kawan.
Hiburan

Cantik! Peminat Puji Amelia Henderson Macam ‘Anak Patung’ -  “The Real Miss Universe”

gempak
08/09/2024
07:55 MYT
Pelakon dan pengacara, Amelia Henderson mencuri perhatian warganet baru-baru ini.
Hiburan

Sharnaaz Ahmad Ucap Birthday Noor Nabila - “I Doakan You Happy Dan Bahagia Dunia Akhirat”

gempak
04/09/2024
02:25 MYT
Perkongsian aktor Sharnaaz Ahmad menjadi perhatian apabila membuat ucapan hari ulang tahun kelahiran kepada bekas isterinya, Noor Nabila, pada Rabu.
Keluang Man

Kehadiran Keluang Man & Pelakon Filem Kahar: Kapla High Council Meriahkan Lagi Perarakan Hari Kebangsaan Ke-67

gempak
31/08/2024
05:21 MYT
Tahun ini, bukan sahaja abang Bomba dan JPJ yang menjadi tumpuan netizen namun kehadiran bintang filem Kahar: Kapla High Council dan Keluang Man juga turut menambahkemeriahan buat penonton yang hadir untuk menyaksikan perbarisan itu secara langsung.
Hiburan

Sharnaaz Ahmad Titip Pesanan Sempena Birthday Jebat, Mahu Anak Hormati Orang Tua - "Macam Semalam Rasanya Baba Dukung Cek"

gempak
30/08/2024
13:55 MYT
Pelakon, Sharnaaz Ahmad menitipkan ucapan menyentuh hati sempena ulang tahun kelahiran keenam anak kesayangannya, Jebat Jayden.