,
Hiburan

“Beraninya Buat Fitnah!” - Didi Astillah Berang Dituduh Pernah Bercinta Dengan Aliff Aziz

Asyikin Mayudin
16/05/2024
00:55 MYT
Pelakon Didi Astillah meluahkan rasa berang apabila terdapat satu artikel di laman Facebook menyebarkan fitnah mengenai dia dan abang iparnya iaitu penyanyi dan pelakon Aliff Aziz.

Artikel Fitnah

Menerusi paparan skrin yang dikongsikan, artikel tersebut mendakwa Didi dan suami kepada kakaknya, Bella Astillah pernah bercinta serta tidur bersama di hotel.
“Aliff Aziz dan Didi Astilah pernah bercinta sebelum Bella... Bella bongkar rahsia Aliff Aziz dan Didi Astillah pernah tidur bersama di hotel,” tulis di artikel tersebut.
Berang dengan tuduhan tersebut, Didi memberitahu dia tidak menyangka pihak tidak bertanggungjawab itu berani melemparkan fot ah dan menjadikan ia bahan berita.

“Astaghfirullahalazim… fitnah apa ini? Beraninya buat fitnah, lepas itu jadikan artikel,” tulis Didi menerusi Instastory miliknya.

Sebelum ini, Bella mendedahkan dengan mendakwa Aliff pernah menjalinkan hubungan cinta dengan adiknya iaitu Eriqa Astillah selain curang dengan 11 orang wanita lain.

BERITA TRENDING: “Umpama Kucing Menolak Ikan” – Didi Astillah Dedah Punca Perceraian Kakaknya & Abang Ipar

BERITA TRENDING: Pernah Dipukul Oleh Ibu Antara Kenangan Ruhainies Ketika Zaman Kanak-Kanak

Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Hiburan

Banyak Platform Media Sosial Diwujudkan Untuk Jatuhkan Ruhainies - “Walaupun Ada Orang Berniat Jahat, At The End Of The Day…”

gempak
05/09/2024
04:55 MYT
Pelakon Ruhainies mendedahkan terdapat beberapa platform laman sosial yang sengaja menyebarkan berita tidak benar untuk menjatuhkannya.
Hiburan

Kongsi ‘Quote’ Dengan Maksud Tersirat, Ruhainies Tujukan Dekat Siapa?

gempak
23/08/2024
03:35 MYT
Pelakon kontroversi, Ruhainies memuat naik mesej yang mempunyai maksud tersirat menerusi platform media sosialnya.
Hiburan

Bella Astillah & Risteena Munim Bergambar Atas Satu Pentas, Reaksi Puteri Sarah Pula Yang Dapat Perhatian Netizen - "Muka Sarah Tak Cover Langsung"

gempak
20/08/2024
04:55 MYT
Tular di platform TikTok memaparkan beberapa artis wanita terkenal yang meniaga di Absolut Food Fest Singapura selama tiga hari.
Hiburan

Ruhainies Akui Diri Tak Sempurna, Berdoa Tuhan Pelihara Diri Dari Buka Aib Orang Lain - "Allah Peliharalah Hatiku..."

gempak
19/08/2024
09:55 MYT
Pelakon kontroversi, Ruhainies, berkongsi hantaran berdoa supaya dirinya sentiasa dipelihara daripada membuka aib sesiapa.
Hiburan

Lagi Sekali Difitnah, Ibu Aliff Aziz Mahu Utamakan Kehidupan Tanpa Fikir Orang Lain - “Saya Sangat Terhibur Dengan…”

gempak
19/08/2024
01:55 MYT
Lagi sekali ibu kepada pelakon dan penyanyi Aliff Aziz iaitu Siti Hafiza berkongsi paparan skrin sebuah artikel yang menuduhnya menghina bekas menantu, penyanyi Bella Astillah.