,
Berita

6 Terbunuh, Puluhan Cedera Bas Jatuh Dalam Gaung Di Barat Daya Pakistan

Ernalisa
15/09/2024
08:55 MYT
Sebuah bas penumpang terjunam ke dalam gaung di Wilayah Balochistan, barat daya Pakistan pada Sabtu menyebabkan enam orang terbunuh dan 24 lagi cedera, menurut polis, lapor Xinhua.
Nahas itu berlaku apabila kenderaan terlibat tergelincir dari jalan di kawasan Dhana Sar di Daerah Zhob, menurut polis tempatan:

BERITA BERKAITAN : Pelakon Kacukan Terima Wang Lebih RM1 Juta Pada Pertemuan Dengan Peminat

BERITA BERKAITAN : Andy Lau Jatuh Dalam Lubang Sewaktu Buat Persembahan BERITA BERRKAITAN: [VIDEO] Lelaki Tendang & Ludah Pada Kereta Tesla Tanpa Sebab, Owner Tampil Dedah Bukti Dashcam BERITA BERKAITAN : Tak Berhenti Buat Kebajikan, Yayasan Rizalman Ibrahim salur RM500,000 Baik Pulih MCH Liverpool

Berikutan kejadian itu, polis bersama pasukan penyelamat tiba di lokasi dan memindahkan mayat serta mangsa yang cedera ke hospital berdekatan.

Sukarelawan tempatan juga turut serta dalam aktiviti menyelamat. Menurut sumber hospital, keadaan bebe
Kemalangan berlaku apabila pemandu bas hilang kawalan semasa mengambil selekoh, kata polis, sambil menambah bahawa bas malang itu membawa penumpang dari ibu negara persekutuan Islamabad ke ibu kota Wilayah Quetta ketika kemalangan berlaku.
SUMBER:Sinar Harian
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Bollywood

Salman Khan Cedera, Sahkan Patah Dua Tulang Rusuk

gempak
06/09/2024
11:25 MYT
Aktor Salman Khan mendedahkan dirinya mengalami kecederaan sewaktu menjalani penggambaran filem terkini, Sikandar.
Viral

Kejadian Sama Masih Berulang, Pemuda Nyaris Cedera Terpijak Paku Terpacak Di Rawang

gempak
01/09/2024
11:25 MYT
Tular sepotong video memaparkan seorang lelaki hampir tercedera selepas terpijak satu objek tajam seperti paku di atas sebuah jalan raya di Emerald, Rawang.
Berita

Dua Cedera Selepas Kereta Dinaiki Tiba-Tiba ‘Ditelan’ Ke Dalam Tanah

gempak
29/08/2024
09:55 MYT
Dua orang cedera selepas kereta yang dinaiki mereka terjerlus ke dalam lubang benam di Seoul pada Khamis.
Berita

Dua Pesawat TUDM Bawa Rakyat Palestin Cedera Selamat Tiba Di Pangkalan TUDM Subang

gempak
16/08/2024
08:51 MYT
Dua pesawat Airbus A-400M milik Tentera Udara Diraja Malaysia (TUDM) yang membawa rakyat Palestin yang cedera, selamat tiba di Pangkalan Udara Subang di sini kira-kira pukul 2 petang tadi.
Hiburan

Dayana Roza Dikejarkan Ke Hospital, Pengsan Akibat Dirempuh Ketika Selamatkan Anak Dari Slide Air -“Impact Kuat, Kepala Koyak, Darah Meleleh Non Stop”

gempak
10/08/2024
02:50 MYT
Pelakon, Dayana Roza berdepan detik cemas apabila dia dikejarkan ke sebuah pusat perubatan di Mersing, Johor selepas mengalami kecederaan di bahagian kepala.