Hiburan

“Ada 2 hingga 3 Juta Yang Tengok IG Saya Setiap Hari…” - Ruhainies Nafi Diri Sendiri Berbalas Soalan Di Instastory

Asyikin Mayudin
06/05/2024
23:55 MYT
Pelakon Ruhainies menafikan dakwaan dia sendiri yang membalas soalan-soalan di Instastory seperti yang didakwa netizen di laman sosial.

Ada 3 Juta Yang Melihat IGS

Mempunyai ramai penyokong dalam diam, Ruhainies turut menegaskan sebanyak dua hingga tiga juta pengguna media sosial yang melihat Instagram miliknya setiap hari.
“Satu Malaysia tahu benda ini viral, saya ada dua hingga tiga juta yang tengok IG setiap hari.. jadi tiada keperluan untuk saya berbalas dengan diri sendiri.
“Dalam tiga juta, takkan tak ada seorang pun yang positif. Mungkin korang semua nampak komen negatif di media sosial lain, tapi yang penyokong dalam diam lagi ramai.
“Semua orang mempunyai pendapat berbeza, tapi kita tak boleh nak samakan semua,” katanya kepada Gempak ketika ditemui di Rumah Terbuka Fiziwoo di Maison Fiziwoo di Setiawangsa, Kuala Lumpur pada Isnin.
Terdahulu, ramai warganet mendakwa Ruhainies sendiri yang menghantar soalan-soalan menerusi membuat sesi ‘Ask Me Question’ di akaun Instagramnya.
Tidak kurang juga, ada yang beranggapan pelakon tersebut ‘syok sendiri’ dan mahukan perhatian.

Banyak Terima Tawaran Berlakon

Dalam pada itu, Ruhainies memberitahu kontroversi yang melanda dirinya itu mempunyai hikmah tersendiri di mana dia menerima banyak tawaran berlakon di negara seberang.
“Apa yang boleh saya katakan benda yang jadi ini semuanya ada hikmah. Tipulah kalau tak terkesan, ada kelebihan juga bila jadi benda ini… Allah dah susunkan, setiap ujian pasti ada hikmah.
“Saya dapat banyak tawaran baru dari negara seberang. Saya tak boleh nak cerita lanjut sebab masih dalam proses perbincangan. Cerita ini bukan setakat viral di Malaysia, tapi sampai ke luar negara juga, ke China pun.
“Saya doakan kontroversi ini tidak akan jejaskan karier seni saya… harap-harap la,” ujarnya.

BERITA TRENDING: Tidak Lagi Berhubung Dengan Aliff Aziz, Ruhainies Mahu Buka Buku Baru - “Rasanya Semua Pihak Boleh Move On…”

BERITA TRENDING: "Silence Is Golden" - Ruhainies

Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Hiburan

Dayang Areeda Cuak Lakonkan Babak Nasi Kangkang Untuk Jerat Aliff Aziz - "Saya Risau Pandangan Masyarakat"

gempak
26/07/2024
13:55 MYT
Sepotong video yang memaparkan babak pelakon Dayang Areeda cuba menjerat Aliff Aziz dengan menggunakan ilmu sihir nasi kangkang mencuri perhatian ramai di media sosial.
Terkini

Netizen Terharu Lihat Pelajar Universiti Ini Beri Sepotong Kek Kepada Pekerja Restoran Mamak

gempak
26/07/2024
06:55 MYT
Beberapa pelajar dari sebuah universiti meraih perhatian netizen apabila rakaman yang memperlihatkan mereka memberi sepotong kek kepada seorang pekerja kedai makan yang sering mereka kunjungi viral di media sosial.
Viral

Buka Gerai Makan Di Tengah Kubur, Netizen Seram: “Tengah Malam Mesti ‘Ramai’”

gempak
25/07/2024
09:55 MYT
Sepotong video memaparkan sebuah gerai ‘jajanan’ dibuka di tengah-tengah tanah perkuburan di Pati, wilayah Jawa Tengah, Indonesia berjaya mendapat perhatian ramai baru-baru ini.
Viral

Tak Sampai 15 Saat, Kos Hukuman Gantung Di Malaysia Mahal - “Macam Tak Berbaloi…”

gempak
24/07/2024
12:55 MYT
Seorang pengguna di aplikasi X berkongsi kos hukuman gantung pesalah di Malaysia yang didakwa mencecah RM1,975 seorang.
Hiburan

Didakwa Menggeletis Selepas Badan Kurus, Netizen Backup Abby Abadi - “Nama Pun Berlakon..”

gempak
24/07/2024
11:55 MYT
Selepas tampil dengan penampilan yang semakin langsing, setiap hantaran yang dimuatnaik pelakon Abby Abadi pasti meraih perhatian wargamaya.