Go Shop meraikan Bulan Merdeka kali ini dengan kempen Kita Sayang Malaysia yang menawarkan pelbagai diskaun dan ganjaran hebat yang tidak sepatutnya korang lepaskan.

Kempen Kita Sayang Malaysia yang berlangsung sehingga 31 Ogos ini menawarkan lima perkara menarik ini. Jom semak!

1. Ganjaran berganda

Berbelanja minimum RM350 dan korang akan mendapat diskaun terus RM32 tambah lagi diskaun RM32 untuk pembelian seterusnya. Guna kod promo: KITA32

Selain itu, jika berbelanja nilai yang sama RM350, korang juga akan mendapat diskaun terus RM64 serta diskaun pembelian seterusnya dengan nilai sama RM64. Guna kod promo: KITA64



2. Pilihan produk hebat

Korang boleh semak senarai produk terbaik tempatan antaranya Set Memasak Titanium Kloken Ruby, minuman sarang burung FGWalet, Penyedut Hampagas Khind dan basikal Zero Ultra.

3. Diskaun sehingga 74%

Mana nak dapat diskaun sebanyak ini di tempat lain? Nah, korang boleh bershopping sakan di Go Shop dengan diskaun luar biasa ini.

Antara produk yang ditawarkan untuk diskaun ini adalah Air Fryer Kelen Munoz,Chriszen 24K Gold Ampoule dan Signature Market Treats Bundle.

4. 64 jam jualan hujung minggu

Hujung minggu korang takkan suram lagi dengan promosi Go Shop kali ini. Jualan 64 jam hujung minggu korang akan dapat diskaun sehingga 84% bermula pukul 8 pagi hari Jumaat hingga 11.59 malam hari Ahad sehingga 31 Ogos 2021.

Dapatkan juga tambahan 8% cashback untuk produk Go Shop terpilih yang disiarkan di kaca televisyen korang apabila anda membeli secara online dari 6-8 Ogos! Cepat! cepat!

5. Tap & Win Game

Pelanggan juga boleh bermain Kita Sayang Lokal Tap & Win Game di aplikasi Go Shop dari 27 Ogos hingga 16 September.

Hadiah bernilai RM164,000 untuk dimenangi tau!

Selain itu, program istimewa Merdeka akan turut disiarkan dengan menampilkan pelbagai rangkaian barangan buatan tempatan daripada perkakasan dapur, perkakas memasak, makanan kesihatan, kecantikan dan produk kesihatan.



Berikut merupakan senarai siaran yang korang wajib tengok:

1. Ikon Malaysia - Setiap Isnin pukul 11 pagi di Go Shop RUUMA (CH 118)

2. Saya Anak Malaysia - Setiap Rabu dan Ahad pukul 11 pagi di Go Shop RUUMA (CH 118)

3. Dapur Malaysia - Setiap Khamis pukul 11 pagi di Go Shop RUUMA (CH 118)

4. Sayang Malaysia - Setiap Selasa pukul 9 pagi di Go Shop BAARU (CH 111)

5. Go Lokal - Setiap Isnin, Rabu dan Jumaat pukul 9 pagi di Go Shop GAAYA (CH 120)

Info lanjut di sini...