,
Laman Utama

“Ada Duit Ada Penyondol” - Ah Moi Pesan Jangan Cabar Seorang Ibu Berjuang Demi Anak-Anak

Mya Amri
26/04/2023
02:50 MYT
Pempengaruh media sosial, Shermine Ah Moi menegaskan jangan sesekali mencabar seorang wanita yang sedang mempertahankan haknya sebagai seorang ibu.
Menurut Shermine atau lebih dikenali sebagai Ah Moi, ada yang menganggap tindakannya menularkan perbuatan curang bekas suaminya iaitu View Chin mungkin dianggap kurang sesuai namun tidak bagi dirinya.
“Mungkin kebanyakan lelaki rasa Ah Moi buat viral macam ni memang gila betu. Tapi janganlah mencabar seorang ibu demi anak-anak dia.
“Usahawan dan influencer yang popular di luar sekarang, jaga-jaga perangai korang eh. Ada duit ada penyondol je, kalau apa pun tak ada, apa lagi,” tulisnya dalam satu hantaran di Facebook miliknya.
Dalam perkembangan lain, View Chin dan juga wanita yang dikatakan penyondol rumah tangga mereka iaitu Mira masih lagi tidak memberikan sebarang kenyataan lain.
Kali terakhir kenyataan mereka ada memohon maaf atas kontroversi berkenaan.
BACA: “Rumah Kosong, Seller Mahu Duit Dipulangkan” - View Chin Mohon Maaf, Akui Isu Curang Buat Perniagaan Terjejas
BACA: “Hubungan Mula Lepas Mereka Bercerai” - Mira Mohon Maaf Pada Ah Moi, Perjelas Hubungan Dengan View Chin
Terdahulu, nama View Chin hangat diperkatakan netizen selepas isterinya, Shermine Ah Moi mendakwa bahawa dia berlaku curang dengan pekerjanya sendiri iaitu wanita bernama Mira.
Tidak cukup dengan itu, Ah Moi juga turut mendedahkan beberapa bukti di media sosial miliknya
Ah Moi juga akan mengambil tindakan undang-undang terhadap View Chin atas tuduhan curang yang dilemparkan kepadanya.
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Hiburan

Terima Banyak Mesej Bertanyakan Tentang Fazura, DJ Sonic Dedah Keperibadian Sebenar Isteri Fattah Amin - “Yang Rapat Saja Tahu…”

gempak
16/09/2024
07:25 MYT
Penyampai radio, DJ Sonic mendedahkan dia menerima banyak mesej di Instagram dan WhatsApp malah ada yang menghubunginya untuk bertanyakan mengenai isu melibatkan aktres Fazura.
Hiburan

Isu Rumah Tangga Fattah & Fazura, Umie Aida Titip Nasihat - “Kita Semua Tak Perlu Masuk Campur”

gempak
16/09/2024
03:55 MYT
Isu rumah tangga antara pasangan selebriti Fattah Amin dan Fazura baru-baru ini menggemparkan industri hiburan dan telah mendapat perhatian ramai termasuk rakan-rakan artis.
Hiburan

Yusof Haslam Tak Tolak Puteri Sarah & Syamsul Yusof Berjodoh - “Kalau Ditakdirkan Mereka Bersatu Kembali…”

gempak
16/09/2024
02:22 MYT
Pengarah Datuk Yusof Haslam menyatakan dirinya tidak menolak sekiranya Syamsul Yusof kembali berjodohan dengan Puteri Sarah.
Hiburan

“Hubungan Suami Isteri Perlu Ada Kepercayaan, Jangan Sebab Nafsu Anak-Anak Merana” - Elly Mazlein

gempak
15/09/2024
23:55 MYT
Meletakkan kepercayaan 100 peratus kepada pasangan, penyanyi dan pengacara popular Elly Mazlein mengakui tidak pernah memeriksa telefon mahupun dompet suaminya.
Viral

Didakwa Amal Ilmu Hitam, 5 Individu Dipukul Sampai Mati

gempak
15/09/2024
20:38 MYT
Lima orang termasuk tiga wanita dipukul sampai mati kerana didakwa mengamalkan ilmu sihir di negeri Chhattisgarh di tengah India, pada Ahad.