Personaliti TV popular Aidid Marcello mengakui mempunyai masalah kesihatan sejak beberapa minggu lalu sehingga menyebabkan dia sukar untuk bergerak dengan sempurna.

Menerusi entri di Instagram (IG), Aidid menjelaskan dia berharap agar orang ramai dapat mendoakan kesihatannya dan keluarga supaya sentiasa dilindungi daripada sebarang musibah.

"Hari ni genap 2 minggu aku tak post apa-apa kat IG bukan malas nak post tapi atas faktor kesihatan yang tak berapa baik.

"Macam-macam jadi, aku jatuh tangga kena bucu tangga kat belakang membuatkan aku tak boleh nak bergerak sempurna dekat seminggu dan sampai sekarang still tak settle, masih rasa.

"Lepas tu balik Kedah lawat Atok yang sedang uzur, seminggu lepas tu (last Friday) dapat tahu yang dia dah kembali (Al-Fatihah). Sehari dua ini sibuk dengan Raya Korban dan kesihatan aku dan isteri pun tak berapa baik.

"Tujuan post ni saja nak update dan minta you all semua yang baik-baik ni yang tengah baca, jangan lupa selitkan nama saya, isteri dan family saya supaya sentiasa dilindungi dan dijauhkan daripada kesulitan, Insya Allah," tulisnya.

Hari ni genap 2 minggu aku x post apa2 kat IG bukan malas nak post tapi atas faktor kesihatan yg x berapa baik. . Macam-macam jadi, aku jatuh tangga kena bucu tangga kat belakang membuatkan aku x boleh nak bergerak sempurna dekat seminggu dan sampai sekarang still x settle, masih rasa . Lepas tu balik Kedah lawat tok yang sedang uzur, seminggu lepas tu (last Friday) dapat tahu yang dia dah kembali (Al-Fatihah) . Sehari 2 ni bz dengan raya kurban dan kesihatan aku dan isteri pun x berapa baik . Tujuan post ni saja nak update dan minta you all semua yg baik2 ni yg tengah baca, jangan lupa selitkan nama saya, isteri dan family saya supaya sentiasa dilindungi dan dijauhkan daripada kesulitan, insyaAllah. . Selamat Hari Raya Aildiladha ?? . Assalamualaikum dan happy holiday! . #aididitmyway #aididitagain #aididmarcellostyle #aididmarcellofamily #notfeelingsell #sick #innalillah #doa

A post shared by Aidid Marcello ? (@aididmarcello) on


Menerusi ruangan komen, rata-rata mendoakan agar Aidid segera pulih daripada masalah kesihatan yang dialaminya akibat jatuh daripada tangga.

"@cthawa70: Semoga Allah memberikan kesembuhan untuk anda dan isteri."

"@comeldapur: Al Fatihah. Ada kemanisan di setiap kepahitan ujian. Semoga senangtiasa bahagia dan dalam lindungan Allah SWT. Aamiin."

"@emick_dave: Semoga diberikan kesihatan yang baik sentiasa diberkati oleh NYA. Amiinnn."


Sebelum ini, Aidid pernah menjalani pembedahan ACL selepas cedera akibat bersukan.

Untuk rekod, Aidid telah mendirikan rumah tangga dengan isterinya, Norzie Pak Wan Chik pada tahun 2005 dan dikurniakan empat cahaya mata.