Isteri kepada jutawan kosmetik, Datuk Seri Aliff Syukri iaitu Datin Seri Nur Shahida mengesahkan seorang daripada anak kembar dalam kandungan telah keguguran.

Bagaimanapun, Shahida bersyukur kerana seorang daripada anaknya dapat diselamatkan kerana mempunyai denyutan jantung.

Malah pengusaha kosmetik itu juga mengakui reda dengan ketentuan Tuhan.

“Alhamdulillah walaupun satu dah gugur masih ada 1 lagi yang sangat-sangat sihat Dr kata.... dah ada denyut jantung pun...

“Terima kasih sahabat yang mendoakan.... doakan anak saya sihat dalam kandungan sehingga waktu melahirkan nanti...

“Saya reda je sebab saya percaya Allah bagi saya banyak nikmat.... anak saya ramai..... sedangkan banyak. lagi mereka-mereka yang ikhtiar nak hamil belum merasakan lagi...... sepatutnya saya bersyukur Allah limpahkan banyak rezeki untuk saya.... apalah sangat diduga dengan sedikit ujian.....,” tulisnya.

Shahida berkongsi perkara tersebut di akaun Instagram miliknya.

Rata-rata pengikutnya mendoakan agar segala urusan dipermudahkan dan berjalan lancar.

Shahida dan Aliff mendirikan rumah tangga pada Ogos 2007 telah dikurniakan empat cahaya mata iaitu Ammar Ahyan, 10, Qadejah El Zahra, 8, dan Ibraheem Adham, 6 da Yusoff Al Qardawi, 1.

Pasangan ini juga mempunyai seorang anak angkat iaitu Ameena yang kini berusia dua tahun.

Alhamdulillah walaupun satu dah gugur masih ada 1 lagi yg sangat2 sihat Dr kata.... dah ada denyut jantung pun... . Terima kasih sahabat yg mendoakan.... doakan anak saya sihat dalam kandungan sehingga waktu melahirkan nanti... . Saya redha je sebab saya percaya Allah bg saya byk nikmat.... anak saya ramai..... sedangkan byk. lagi mereka2 yg ikhtiar nak hamil belum merasakan lagi...... sepatutnya saya bersyukur Allah limpahkan banyak rezeki untuk saya.... apalah sangat diduga dgn sedikit ujian.....

A post shared by Nur Shahida Mohd Rashid (@shahidadherbs) on