Penyanyi dan pelakon, Aliff Aziz, dilihat tenang semasa tiba di perkarangan Mahkamah Syariah Wilayah Persekutuan sekitar pukul 12:25, hari ini.

Aliff ditemani bapanya, Aziz Sapdan, peguam syarie Hadi Salleh dan dua orang pengawal peribadi.

Aliff yang hadir berbaju kemeja putih dan berkaca mata hitam bagaimanapun enggan memberikan sebarang komen berhubung Prosiding keputusan laporan Jawantakuasa Pendamai (JKP).

Bagaimanapun bapanya, berharap agar prosiding mahkamah hari ini akan berjalan lancar.

“Insya-Allah, doa yang baik-baik,” katanya ringkas.

BERITA TRENDING: Adik Nafi Bella Astillah Sudah Berbaik Dengan Aliff Aziz - “Saya Bagi Berita Sahih, Memang Nak Cerai”

BERITA TRENDING: Bella Astillah Mohon Semua Pihak Henti Buat Andaian Mengenai Rumah Tangganya - “Tak Bermakna Bila Saya Tak Nak Jawab,…

BERITA TRENDING: “Beraninya Buat Fitnah!” - Didi Astillah Berang Dituduh Pernah Bercinta Dengan Aliff Aziz

BERITA TRENDING: Tak Perlu Panjang Cerita, DSV Nasihat Aliff Aziz Move On

Sebelum ini, Bella telah memfailkan cerai secara ekspress di Mahkamah Syariah Wilayah Persekutuan pada 11 Mac lalu kerana tiada lagi perasaan sayang.

Semasa perbicaraan kedua prosiding cerai pada 4 April lalu, Aliff bagaimanapun enggan menceraikan Bella dengan alasan masih menyayangi isterinya itu.

Untuk rekod, Bella dan Aliff berkahwin pada 9 September 2016. Mereka pernah bercerai talak satu pada April 2020 namun rujuk semula ketika masih dalam tempoh edah

BERITA TRENDING: “Puaka Miang” - Sarah Yasmine Dakwa Ruhainies Yang Mula Goda Aliff Aziz Di Set

BERITA TRENDING: Panas! Didi Astillah Spill The Tea Lagi - “Masa Bersama Isteri Orang Anak Tiga Dari Terengganu, Itu Apa Pula?”