,
Hiburan

Aliff Aziz Hadir Ke Mahkamah Berkaca Mata Hitam Ditemani Pengawal Peribadi, Bapa Mohon Doakan Yang Baik-Baik

Mya Amri
13/06/2024
04:42 MYT
Penyanyi dan pelakon, Aliff Aziz, dilihat tenang semasa tiba di perkarangan Mahkamah Syariah Wilayah Persekutuan sekitar pukul 12:25, hari ini.
Aliff ditemani bapanya, Aziz Sapdan, peguam syarie Hadi Salleh dan dua orang pengawal peribadi.
Aliff yang hadir berbaju kemeja putih dan berkaca mata hitam bagaimanapun enggan memberikan sebarang komen berhubung Prosiding keputusan laporan Jawantakuasa Pendamai (JKP).
Bagaimanapun bapanya, berharap agar prosiding mahkamah hari ini akan berjalan lancar.
“Insya-Allah, doa yang baik-baik,” katanya ringkas.

BERITA TRENDING: Adik Nafi Bella Astillah Sudah Berbaik Dengan Aliff Aziz - “Saya Bagi Berita Sahih, Memang Nak Cerai”

BERITA TRENDING: Bella Astillah Mohon Semua Pihak Henti Buat Andaian Mengenai Rumah Tangganya - “Tak Bermakna Bila Saya Tak Nak Jawab,…

BERITA TRENDING: “Beraninya Buat Fitnah!” - Didi Astillah Berang Dituduh Pernah Bercinta Dengan Aliff Aziz

BERITA TRENDING: Tak Perlu Panjang Cerita, DSV Nasihat Aliff Aziz Move On

Sebelum ini, Bella telah memfailkan cerai secara ekspress di Mahkamah Syariah Wilayah Persekutuan pada 11 Mac lalu kerana tiada lagi perasaan sayang.
Semasa perbicaraan kedua prosiding cerai pada 4 April lalu, Aliff bagaimanapun enggan menceraikan Bella dengan alasan masih menyayangi isterinya itu.
Untuk rekod, Bella dan Aliff berkahwin pada 9 September 2016. Mereka pernah bercerai talak satu pada April 2020 namun rujuk semula ketika masih dalam tempoh edah

BERITA TRENDING: “Puaka Miang” - Sarah Yasmine Dakwa Ruhainies Yang Mula Goda Aliff Aziz Di Set

BERITA TRENDING: Panas! Didi Astillah Spill The Tea Lagi - “Masa Bersama Isteri Orang Anak Tiga Dari Terengganu, Itu Apa Pula?”

Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Hiburan

Didakwa Halang Fattah Hampiri Fazura? Ini Respons ‘Bodyguard’ - “Tak Ada Satu Arahan Suruh…”

gempak
28/09/2024
03:55 MYT
Terbaharu, hantaran yang dimuat naik oleh seorang lelaki yang merupakan pengawal peribadi kepada pelakon, Nur Fazura telah mencuri perhatian warganet di Instagram Story.
Hiburan

Wajah Ceria Fazura Ke Mahkamah Jadi Persoalan, Pengurus Minta Henti Buat Spekulasi - “Setiap Malam Dia Menangis”

gempak
28/09/2024
02:55 MYT
Netizen meluahkan rasa pelik dengan aktres berkenaan kerana mimik wajahnya itu seolah-olah tidak berasa sedih dengan apa yang sedang dihadapinya.
Hiburan

Awie Dedah Pernah Ada Karakteristik Lembut Masa Zaman Sekolah - "Saya Suka Menari, Gimnastik Pun Dulu Saya Wakil Sekolah"

gempak
27/09/2024
12:55 MYT
Penyanyi rock lagenda tanah air, Datuk Awie baru-baru ini berkongsi kisah lucu berkaitan dirinya yang disifatkan sebagai seorang yang 'lembut' semasa zaman sekolah.
Viral

“Takut Tapi Kena Kuat…” – Siti Jamumall Harus Jalani Prosedur Cuci Kandungan, Tak Ada Rezeki Timang Anak Ketiga Disebabkan Molar Pregnancy

gempak
27/09/2024
09:55 MYT
Baru sahaja tiga minggu disahkan hamil, personaliti media sosial Siti Jamumall diuji  apabila dirinya terpaksa menggugurkan kandungannya.
Hiburan

“Hormat Dan Beri Mereka Ruang”- Scha Alyahya Mohon Netizen Faham Situasi Fattah & Fazura

gempak
27/09/2024
04:55 MYT
Tidak mahu bicara secara berlebihan, aktres yang popular dengan drama bersiri Awan Dania itu meminta untuk peminat memberi pasangan tersebut ruang untuk mereka menyelesaikan masalah yang dihadapinya sekarang.
BorakSeeni