Ketua juri All Stars Gegar Vaganza, Datuk Ramli MS mengulas secara ringkas mengenai persembahan Siti Nordiana di konsert separuh akhir yang berlangsung pada Ahad.

Menurut Ramli, Siti Nordiana merupakan bintang yang akan tersingkir sekiranya berlaku penyingkiran pada malam tersebut kerana kualiti nyanyiannya kurang memuaskan.

“Yang lapan orang ini pun tak tahu mereka akan pergi final, tapi kalau kata ada penyingkiran memang Siti Nordiana. Teruk dia menyanyi,” katanya ringkas.

BERITA TRENDING: All Stars Gegar Vaganza - “Bukti Ada, Hal Ini Melebih-Lebih,” - Isu Lagu La BamBa Berniat Rosakkan Imej, Azharina Tak Teragak Nak Saman

Nana telah menyampaikan dua buah lagu iaitu Sudah Ku Tahu dan Hampa Hatimu

Selesai melakukan persembahan Siti Nordiana atau lebih mesra dengan panggilan Nana ini menerika komen daripada Datuk Syafinaz Selamat.

“Untuk malam ini saya sukakan idea, dari aspek nyanyian, nada-nada tinggi well- supported, masuk lagu kedua , the energy is there, lepastu ada rap pula tu, lebih agresif.

“Masuk dangdut manja, tetapi hati-hati masa dangdut, melodi ada off, overall it's a very promising performance,” komennya.

Selain Siti Nordiana, seorang lagi bintang yang berada di kedudukan terendah adalah Azharina.

PILIHAN PEMBACA: All Stars Gegar Vaganza: Angkut Semua 8 Bintang Ke Axiata Arena, Jaga-Jaga Finalis Ada Tiga...

Jangan lupa saksikan All Stars Gegar Vaganza 2023 live di YouTube Astro Gempak.

All Stars Gegar Vaganza dihoskan oleh Nabil Ahmad dan Jihan Muse.

Manakala juri tetap pula adalah Datuk Ramli MS, Hetty Koes Endang dan Datuk Syafinaz Selamat.

Konsert akhir All Stars Gegar Vaganza akan bersiaran secara langsung dari Axiata Arena, Bukit Jalil pada Ahad depan dan dibawakan secara ekslusif di Astro Ria (saluran 104).

Jangan lupa dapatkan tiket konsert akhir All Stars Gegar Vaganza di Ticket2u.com.my sekarang.

BERITA TRENDING: All Stars Gegar Vaganza: Seluar Skinny Harimau Tomok Jadi Perhatian Netizen, Tok Ram Kata - “Stylo...

Untuk pilihan lebih fleksibel, ia boleh distrim melalui platform On Demand menerusi Astro Box dan aplikasi Astro GO.

All Stars Gegar Vaganza juga ditayangkan secara live di sooka menerusi pelan langganan mudah alih Sports & Entertainment serendah RM1.15 sehari, tanpa kontrak.

Sementara klip sedutan sesi latihan vokal, persediaan dan trivia para peserta dapat ditonton melalui liputan kapsul ‘Kapsul Gegar Vaganza’ pada setiap hari Isnin hingga Jumaat, jam 7.00 malam.

ASTRO BAHARU. TAK MACAM DULU.

Alami pengalaman Astro Baharu dan strim #AllStarGegarVaganza #GegarVaganza10 tanpa gangguan hujan dengan Astro Ultra Box.

PEK PRIMARY Astro hanya dari RM59.99. WhatsApp “GET ASTRO” ke 03-9543 3838.