Datuk Seri Vida sekali lagi menerima kritikan oleh netizen apabila gelagatnya bersama selebriti media sosia dari Indonesia, Lucinta Luna dikongsikan di media sosial.

Menerusi sepotong video yang dimuat naik di TikTok, kelihatan Vida memegang tangan Lucinta Luna ketika mereka sedang bersiar-siar di sekitar Kuala Lumpur.

Dan hal itu sedikit sebanyak menimbulkan perbahasan dalam kalangan netizen yang rancak meninggal respons di ruangan komen.

@datoserividaofficial #PepsiApplePieChallenge @lucintaluna aduhh syg kok jatuh rosak operasinya #masukberandafyp #fypppppppppppppp #UnbeatableXfinity #datoserivida #foryou #dsvkuikhlaskan #foryourepage #foryourepage #fypシ #lucintaluna #lucintalunamanjalita #ratukeabadian #datoserivida #pavilionkl #jatuh #kualalumpur ♬ FEEL THE GROOVE - Queens Road, Fabian Graetz

“Allah… yang dipegang tu kan jantan. Walau dah diubah, fitrahnya tetap sama.”

“Boleh ke pegang macam tu?”

“Aduhai, jangan lupa Datuk dia tetap lelaki.”

“Kenapalah Datuk pegang tangan dia… Kan dia tu lelaki.”

Selain Vida, penyanyi dan pelakon Ifa Raziah juga dilihat turut merakamkan video bersama Lucinta Luna.

Sejak kebelakangan ini, Lucinta Luna dilihat sering memuat naik kandungan-kandungan media sosial yang mengundang kritikan.

Pernah menipu khalayak yang dirinya hamil, Lucinta Luna juga turut berkongsi mengenai pembedahan mukanya dan mendakwa wajahnya kini mirip Jisoo Blackpink.