,
Laman Utama

Anas Zahrin Nasihat Peminat Neelofa & Che Ta Jangan Bergaduh - "Takkan Nampak Hebat Pun Kita Dengan Jatuhkan Orang Lain"

Shahrin Zulkifle
11/07/2022
13:00 MYT
Sahabat baik kepada artis popular Neelofa dan Rozita Che Wan, Anas Zahrin bersifat terbuka dan sentiasa menyokong perniagaan yang diusahakan oleh kedua-dua teman baiknya itu.
Umum sedia maklum figura hebat Neelofa dan Rozita Che Wan kini sedang mempromosikan jenama inai masing-masing yang menerima sambutan hebat oleh penggunanya.
Menerusi satu hantaran yang dimuat naik Anas di Instagram Story miliknya, dia menyifatkan dalam dunia ini pintu rezeki setiap manusia telah ditentukan dan jangan sesekali berasa hebat andai mempunyai perasaan dengki.
“Kalau nak cari inai konsep dark brown boleh cari inai dari Neelofa dan kalau nak cari inai warna dark maroon oren boleh cari inai Che Ta (Rozita Che Wan).
“Setiap orang ada cita rasa masing-masing, dalam dunia ini ada 1001 pintu rezeki yang mana kita boleh berbagi dan berkongsi rezeki pun.
“Takkan nampak hebat pun kita dengan jatuhkan orang lain. Rezeki Allah sangat luas, Rezeki Allah ada untuk mereka yang berusaha.
“Rezeki Allah tidak pernah salah alamat. Jangan kita dok gaduh itu ini,” tulis Anas.
Terdahulu, kecoh di laman sosial yang menbandingkan kualiti kedua-dua produk tersebut dan wujud beberapa pihak yang mengatakan hasil pengunaan yang kurang memuaskan.
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Viral

Didakwa Amal Ilmu Hitam, 5 Individu Dipukul Sampai Mati

gempak
15/09/2024
20:38 MYT
Lima orang termasuk tiga wanita dipukul sampai mati kerana didakwa mengamalkan ilmu sihir di negeri Chhattisgarh di tengah India, pada Ahad.
Viral

Bulu Masih Di Bibir, Wanita Makan Kucing Hidup-Hidup

gempak
15/09/2024
18:39 MYT
Seorang wanita ditahan dengan helaian bulu kucing berada pada bibir dan darah di tangannya, di sebuah kawasan perumahan di Canton, Ohio, lapor akhbar Metro UK baru-baru ini.
Berita

Long Weekend! 2.2 Juta Kenderaan Keluar Ibu Kota, Lebih Tinggi Dari Cuti Hari Raya

gempak
15/09/2024
14:56 MYT
Peningkatan trafik yang tinggi berikutan pergerakan kenderaan keluar daripada ibu kota sempena cuti panjang dilaporkan lebih meningkat berbanding musim perayaan.
Berita

Terseret Bawah Treler, Peserta Himpunan RXZ Maut Elak Patung Penyu Di LPT2

gempak
15/09/2024
14:28 MYT
Gara-gara mengelak patung replika penyu yang terjatuh di atas lebuh raya, seorang peserta RXZ Members 6.0 maut dalam kemalangan di Kilometer 379.5 Lebuhraya Pantai Timur 2 (LPT2) dekat Ajil menghala ke Bukit Besi, Terengganu pada Ahad.
Hollywood

Mariah Carey Memang Diva, Panjat Tembok Besar China Pakai Kasut Tinggi 5 Inci

gempak
15/09/2024
12:29 MYT
Great Wall of China atau Tembok Besar China menjadi destinasi pelancongan yang cukup ikonik untuk dilawati.