Laman Utama

“Apa Yang Dorang Nak, Doa Setiap Hari…” - Anak Menangis Dapat Surprise, Lan Solo Beli Kereta

Mya Amri
23/05/2022
00:00 MYT
Tiada perkara lebih indah melainkan dapat kejutan daripada insan tersayang dan itulah perasaan yang dirasai oleh anak-anak penyanyi, Lan Solo.
Menerusi perkongsian di akaun Instagramnya, Lan menyatakan rasa gembira kerana berjaya membuat kejutan kepada anak-anaknya dengan membeli sebuah kereta Velfire.
Lebih istimewa lagi apabila anak sulungnya, Nur Amna Qaleesya sebak dan mengalirkan air mata.
“Kejutan berjaya. Kakak sampai nangis-nangis. Alhamdulillah, apa yang dorang nak, apa yang dorang doa setiap hari satu per satu Allah makbulkan.
“Terima kasih kepada semua yang selalu mendoakan, memberi sokongan terhadap perniagaan yang kami jalankan.
“Selain daripada manfaat untuk orang ramai yang dapat kami kongsikan, dapat juga kami membahagiakan anak-anak dan keluarga kecil kami,” tulisnya.
Dalam pada itu, Nur Sheila Hassim juga gembira dengan hasil titik peluh dan penat lelah mencari rezeki bersama suaminya akhirnya berjaya menunaikan hasrat anak-anak mereka.
“Alhamdulillah 13 tahun bersama-sama. Semua kami buat sama-sama, gaduh, tidur, makan, nangis dan beli kereta pun hasil bersama-sama!
“Orang lain mungkin dah lama pakai. Kami baru dapat rasa. Rezeki anak-anak yang kami tumpang.
“Sentiasa juga ada merasa ikhlas untuk memberi manfaat pada ramai orang dan selalu memberi makan, Insya-Allah rezeki tak putus.
“Lagi rasa ketat, sesak, lagi banyak sedekah. Percayalah Allah tahu bila masa ygan sesuai untuk bagi rezeki pada hamba-Nya.
“Bila di duga terus berdoa dan berdoa Hidup bukan untuk dinilai manusia. Hidup untuk masa “depan” kita dekat sana,” luahnya di akaun Instagram.
Lan atau nama sebenarnya Mohd Razlan Mohamed Yusof dan Sheila berkahwin pada 6 Disember 2009.
Hasil perkahwinan itu, pasangan ini dikurniakan empat cahaya mata, Nur Amna Qaleesya, Nur Amna Qeesyara, Muhammad Akid Qassyaff dan Nur Amna Quxandra.
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Hiburan

Mila Jirin Berdepan Detik Cemas Di China, Kereta Berhenti Mengejut Di Highway Sebab Tayar Pecah! - “Kenderaan Berat Laju, Lori Trailer Hon”

gempak
23/07/2024
05:50 MYT
Penyanyi dan usahawan, Mila Jirin berdepan detik cemas apabila pemandu keretanya terpaksa menghentikan kenderaan yang dinaiki secara mengejut di pertengahan lebuh raya akibat tayar pecah.
Berita

Mayat Farah Kartini Ditemui, Dipercayai Dibunuh Individu Dikenali

gempak
15/07/2024
13:12 MYT
Wanita yang dilaporkan hilang sejak Rabu lalu selepas menghantar kereta sewa kepada pelanggan ditemukan mati di Felda Gedangsa, Hulu Selangor.
Viral

“Jangan Parking Dekat Sini Kalau Sayang Kereta” - Tersalah Parking Di PPR, Pemuda Sedih Side Mirror Dipatahkan

gempak
11/07/2024
05:55 MYT
Seorang lelaki berasa sedih dan kecewa apabila kereta kesayangan miliknya dirosakkan gara-gara didakwa tersalah meletak kenderaan di kawasan yang ‘tidak sepatutnya’.
Viral

"Nak Bawa Pergi Kebun" - Haliza Maysuri Terkejut Terima Hadiah Kereta Mewah RM1.6 Juta & Tasbih RM30,000 Pada Hari Jadi

gempak
09/07/2024
06:00 MYT
Jutawan tudung Bawal Exclusive, Haliza Maysuri terkejut dan tidak menyangka menerima hadiah mewah daripada suaminya sempena ulangtahun kelahirannya baru-baru ini.
Viral

Tular Paip Sisa Makanan Bocor Di Parking Mall, Pemilik Kereta Mewah Tahan Bau Masam & Kepam - "Pengurusan Offer Cuci Kereta Percuma Setahun Tapi ..."

gempak
26/06/2024
00:03 MYT
Pemilik kenderaan jenis Volkswagen Beetle putih yang tular video paip sisa makanan bocor di ruang parkir sebuah pusat beli-belah baru-baru ini, Eyera Azlan tampil menceritakan detik malang yang dialaminya.