Filem tergempak Malaysia, Polis Evo 3 kini sudah pun berada di pawagam sejak 25 Mei lalu!

Eksklusif di Astro GO, anda boleh menonton Tayangan Perdana Polis Evo 3 yang akan menayangkan 27 minit pertama daripada filem aksi hebat itu.


Polis Evo 3 (Di Pawagam mulai 25 Mei 2023)

Link: https://astrogo.astro.com.my/link/cmBsjGcSQBKEJMhN6

Sebuah letupan telah membunuh ratusan mangsa kini dalam siasatan Inspektor Sani & Khai. Persahabatan mereka teruji apabila mereka mendedahkan suspek letupan mempunyai kaitan dengan masa silam Khai.


Pengarah: Syafiq Yusof

Pelakon: Zizan Razak, Shaheizy Sam, Sharnaaz Ahmad, Nora Danish, Syafiq Kyle

Saksikan semua program menarik di atas hanya di Astro Go! Tiada Astro Go? Jangan risau, ikut cara mudah ini untuk memuat naik Astro Go di telefon pintar dan gajet anda sekarang.

● Muat naik aplikasi Astro GO dengan hanya klik di sini (Google Play Store) atau di sini (Apple Store). Cara lain ada juga boleh strim secara terus melalui komputer riba anda di astrogo.astro.com.my

● Sambungkan Astro ID anda kepada Astro GO dengan mengikuti step di sini

● Log masuk Astro GO dengan mendaftar menggunakan Astro ID anda

● Pilih dan layan drama kegemaran anda sekarang

● Atau scan QR code di bawah untuk mendaftar

Kini terbaharu, anda boleh mengakses episod dan maklumat baharu dengan mudah tentang rancangan kegemaran anda, pilihan untuk mematikan Skrin Pemilihan Profil dan melaraskan masanya kepada auto-standby pada Kotak Ultra/Ulti.

Selain itu, anda kini boleh mengakses aplikasi Astro GO dengan lancar melalui kod QR pada siaran CH200 untuk menikmati Astro semasa dalam perjalanan.