Seseorang yang mempunyai rasa ingin tahu yang mendalam pasti suka akan filem yang mengisahkan penyiasatan. Lebih-lebih lagi apabila siasatan itu mengenai pembunuhan, jenayah dan thriller.

Kisah siasatan biasanya memberi satu adrenalin yang berbeza kepada penonton terutama bila berasa suspens dengan satu-satu kejadian yang berlaku.

Bagi peminat filem atau siri bergenre siasatan, Gempak senaraikan lima pilihan filem dan siri menarik untuk anda tonton di Astro GO

#1 Pirate Eyes


Filem mengisahkan bekas pemain hoki profesional Matt Shade bekerjasama dengan mata-mata kepada Angie Everett untuk menyelesaikan jenayah di sekitar Toronto.

Link: https://astrogo.astro.com.my/link/psyoseK56YtkzkddA

#2 Perry Mason



Kisah ini berlaku di Los Angeles yang berkembang pesat pada tahun 1932, terdapat seorang peguam bela yang turun padang mengambil alih kes jenayah di kota itu seumur hidup.

Link: https://astrogo.astro.com.my/link/3TBCywMahJe2KHjx9

#3 The Invisibles



Lima Pelakon & Pelakon Terbaik TVB termasuk Kenneth Ma, Joel Chan & Natalie Tong beraksi! Di dalam siri aksi jenayah ini, dua pasukan petugas elit bangkit untuk menentang keganasan.

Link: https://astrogo.astro.com.my/link/WTcJTiLcw5DYRVzb8

#4 Pusaka


Siri ini mengisahkan seorang polis lakonan Syafiq Kyle yang mahir tetapi terpaksa berlumba dengan masa untuk menyelesaikan misteri gelap di sebalik dua orang adik-beradik kembar yang terperangkap di sebuah rumah terbengkalai.

Link: https://astrogo.astro.com.my/link/qAkWX9RjtUKGFKGu5

#5 Mandatori


Seorang ‘profiler’ jenayah menyiasat kes pembunuhan bersiri bagi memahami kaitannya dengan pembunuh tersebut dan sekaligus menyelamatkan nyawa wanita yang dicintainya.

Link: https://astrogo.astro.com.my/link/EjvAXdSwpZGU9NK8A

Saksikan semua program menarik di atas hanya di Astro Go dan On Demand! Tiada Astro Go? Jangan risau, ikut cara mudah ini untuk memuat naik Astro Go di telefon pintar dan gajet anda sekarang.