,
Hiburan

Baim Wong Kongsi Pengalaman Bekerja Bersama Anna Jobling - “Dia Memang Bagus, Cuma Dia..”

Umirah Halim
20/08/2024
12:55 MYT
Pelakon dari seberang, Baim Wong tampil berkongsi pengalaman sewaktu di set penggambaraan bersama aktres Anna Jobling menerusi filem pertama arahannya iaitu, Lembayung.

Mudah bekerjasama

Pertama kali bekerjasama dengan aktres itu, Baim Wong atau nama sebenarnya Muhammad Ibrahim, 43 menyifatkan Anna sebagai seorang pelakon yang cukup cemerlang dan sangat mudah untuk bekerjasama.

“Mudah bekerja dengan dia (Anna) kerana dia seorang pelakon yang bagus. Satu pengalaman yang menyenangkan buat saya.

“Untuk karakter ini dia perlu membawa watak menjadi Tantri dan Anna cukup pakejnya, jadi saya memberi peluang untuk dia cuba dan terbukti dia memang bagus.
“Cuma dia pendiam, mungkin kerana tidak kenal orang di Indonesia,” ujarnya ketika ditemui Gempak di majlis ulangtahun perdana Brik di Avenue K, baru-baru ini.
BERITA TRENDING: Baim Wong Enggan Ulas Lanjut Isu Pergolakan Rumah Tangga - "Doa Yang Terbaik..”
BERITA TRENDING: Anna Jobling ‘Nervous’, Tak Sangka Dipilih Oleh Baim Wong - “Dia Nak Tengok Saya Depan-Depan”
BERITA TRENDING: Tiada Lagi Gambar Bersama Di Media Sosial, Rumah Tangga Baim Wong Didakwa Goyah?
BERITA TRENDING: Isteri Baim Wong, Paula Verhoeven Pakai Tudung Sebab Takut Mati
Sementara itu, Baim turut sempat menyatakan hasratnya untuk menjayakan lebih banyak lagi projek bersama Anna.
“Akan ada lagi projek bersama Anna untuk Januari depan tetapi buat ketika ini saya perlu fokus kepada Lembayung,” ujarnya lagi.
Untuk info, filem genre seram berjudul, Lembayung itu bakal tayang di Malaysia tanggal 3 Oktober dan di Indonesia pada 19 Septembet ini
Terdahulu, Baim Wong memilih aktres itu untuk memegang watak utama dalam filem Lembayung.
Bukan itu sahaja, Baim turut sanggup terbang ke Malaysia bagi melihat sendiri kualiti lakonan Anna.
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
muzikal-lawak-superstar-4

MLS4: Ada Pihak Tak Setuju Anna Jobling Jadi Juri ‘Muzikal Lawak Superstar’ 4, Ini Respons Tuan Badan - “Ini Kali Pertama, Berikan Saya Peluang…”

gempak
13/09/2024
01:55 MYT
Sebaik sahaja Anna Jobling diumumkan sebagai juri program Muzikal Lawak Superstar 4, ada dalam kalangan netizen dan pelawak senior yang berasakan kurang setuju dengan pemilihan aktres.
Hiburan

Angeline Tan Belum Dapat ‘Offer’ Berlakon Sejak Peluk Islam, Anggap Tiada Watak Yang Sesuai Dengan Imej - “Selama Saya Berada Dalam Industri, Tak Pernah Meminta…”

gempak
09/09/2024
09:25 MYT
Pelakon, Angeline Tan mendedahkan sehingga kini dia masih belum menerima sebarang tawaran berlakon selepas memeluk islam pada September lalu.
Hiburan

Saiful Apek Dedah Detik Cemas Maya Karin Hampir Lemas, Mata Masuk Air Laut & Klip Rambut Pula Tersangkut Pada Jaring - “Saya Yakin Insiden Itu…”

gempak
04/09/2024
07:55 MYT
Pelakon dan pelawak Saiful Apek mendedahkan aktres Maya Karin hampir lemas ketika melakukan babak dalam air sewaktu penggambaran filem Duyung pada 16 tahun lalu.
Hiburan

Anna Jobling Bakal Jadi ‘Duyung’, Letak Kepercayaan Pada Produksi Soal Pakaian - “Saya Rasa Mereka Pun Tak Nak Orang Kecam…”

gempak
03/09/2024
23:55 MYT
Bakal memegang watak duyung dalam filem sekuel ‘Duyung: Lagenda Aurora’, pelakon Anna Jobling berkata dia sudah meletakkan kepercayaan kepada pihak produksi dalam soal pakaiannya.
Hiburan

Lee Minho Cadang Berkahwin - "Saya Rasa Sudah Tiba Masanya Untuk Saya ..."

gempak
25/08/2024
13:55 MYT
Pelakon lelaki Korea terkenal, Lee Minho menyatakan bahawa dia ingin mempunyai keluarganya sendiri pada masa hadapan.