Sekeping gambar memaparkan baju sekolah seorang pelajar yang kelihatan terkoyak kerana didakwa digunting oleh rakannya di sekolah berjaya menarik perhatian netizen baru-baru ini.

Menerusi gambar yang dimuatnaik oleh seorang individu di platform X itu, dapat dilihat kesan koyakkan di bahagian hujung dan tengah lengan kiri baju tersebut hasil daripada guntingan yang dibuat oleh rakan kepada pelajar tersebut.
“Hari pertama sekolah, baju dah kena gunting dengan kawan,” tulis individu tersebut.

Sementara itu, menjengah ke ruangan komen rata-rata netizen berang dengan tindakan pelajar yang berani menggunting baju sekolah pelajar lain itu.

“Kena kat anak aku memang aku lempang straight lepas tu jumpa parents aku lempang mak bapak sekali.

“Lepastu mak bapak budak tu cakap 'biasalah budak budak'. Eh bod*h anak kau perangai cam anak dajjal la s*tan gunting baju member.

“Senang je minta parent tu datang sekolah. Cari budak tu, panggil sekali mak bapak budak yang gunting baju tu.

“S*al betul jadi kat anak aku memang aku gunting baju dia then lempar budak tu depan mak bapak dia," komen beberapa netizen berang.

Bagaimanapun, terbaharu, menerusi hantaran ibu kepada pelajar tersebut yang dikenali sebagai Waniey Razaki, kes ini sudah pun diselesaikan bersama guru di sekolah.

“Status pasal baju semalam tu dah settle, sis Wani pergi jumpa dengan cikgu dah tadi. Selesai dah masalah ni. Tak sangka pulak benda ni akan viral,” tulis nya menerusi status di platform Facebook miliknya.

Setakat artikel ini ditulis, hantaran tersebut telah menerima sebanyak 1 juta tontonan di platform X.

Berita Trending: Sikap Ambil Berat Seorang Abang Kepada Adiknya Pada Hari Pertama…

Berita Trending: “Dah Cari Resipi Sahur Tapi Tak Tahu Boleh Bangun Atau Tidak” - Dahlia Rizal…