Kehidupan tidak semudah yang disangka. Ada pelbagai cabaran yang perlu anda hadapi sepanjang hari dan ia kadangkala mematahkan semangat anda.

Kesibukan anda dalam kerja juga membuatkan anda tidak dapat menumpukan fokus terhadap perkara-perkara lain.

Sejujurnya, anda boleh menghadapi semua cabaran yang mendatang dengan mudah!

Sebanyak mana pun tekanan yang dihadapi, ketahuilah yang anda mampu mengawal kehidupan anda dan sentiasa boleh ‘pause’ dan bertenang seketika dengan secawan OLDTOWN White Coffee dimana-mana sahaja, pada bila-bila masa!

Lupakan seketika semua kegundahan untuk menikmati secangkir OLDTOWN White Coffee, fikirkan mengenai fokus anda untuk menikmati hidup dan menjaga diri anda secara mental dan fizikal.

Kami senaraikan tiga senario sukar yang anda hadapi dalam kehidupan seharian... Sebenarnya, anda boleh menghadapinya dengan ‘pause’ dan bertenang seketika!

1. Jika anda sedang bertengkar adik beradik sendiri!

Sedangkan lidah lagi tergigit, inikan pula hubungan antara adik beradik! Kadangkala, anda pasti ada terasa hati dengan perbezaan pendapat adik beradik sendiri dan pertengkaran pasti tercetus!

Sabar dulu, apa kata anda 'pause' dan bertenang dengan OLDTOWN White Coffee dan anda harus memilih untuk menikmati secawan OLDTOWN White Coffee 3-in-1 Extra Rich!



Dengan minuman ini, anda boleh meraikan perbezaan pendapat antara adik beradik sendiri dan menghargai pelbagai liku kehidupan yang difikirkan. Apabila anda meraikan pelbagai pendapat, anda pastinya dapat capai kejayaan ‘extra-miles’ dalam hidup anda!

Seperti contoh, kita lihat situasi yang terjadi dalam jalan cerita dalam Gempak Original Series, DUA! Menerusi episod pertama, watak Daniel (Ben Amir) dan kakaknya, Daniella (Scha Alyahya) bertengkar kerana keengganan Daniel bekerja dengan kakak sendiri.

'Pause' dan bertenang dengan secawan OLDTOWN White Coffee 3-in-1 Extra Rich dan mereka boleh menghindarkan diri dari situasi terbabit!

2. Jika sedang marah!

Ada sahaja perkara dalam kehidupan seharian yang boleh membuatkan anda naik angin! Jangan cepat marah! Caranya mudah sahaja, jika anda merasakan aura kemarahan itu datang menjenguk minda, berehat sebentar!

'Pause' dan bertenang seketika dengan secawan OLDTOWN White Coffee. Sebagai contoh, anda boleh nikmati OLDTOWN White Coffee 3-in-1 Less Sugar.



Menerusi minuman ini, sebarkan sikap positif dan kegembiraan anda kepada semua. Pastinya ramai orang yang gemarkan kemanisan personaliti anda apabila anda berjaya mengawal diri (self-control) dan bersikap mudah didekati!

Seperti contoh, kita lihat situasi yang terjadi dalam jalan cerita dalam Gempak Original Series, DUA! Menerusi episod ketiga, Luna (Sweet Qismina) dan Amelia (Sharifah Sakinah) memarahi Daniel (Ben Amir) di majlis pertunjukan fesyen kakaknya, Daniella (Scha Alyahya).

Akhirnya, mereka semua bergaduh dan ia mencetuskan kekecohan!

Sepatutnya, Luna dan Amelia boleh menghadapi situasi itu dengan 'pause' dan bertenang terlebih dahulu. Fikirkan baik buruk serta akibat jika mereka bergaduh... Kan tak baik kalau kecoh-kecoh!

3. Jika anda berfikiran negatif!

Kadangkala, kita akan terdorong untuk bersangka buruk dan berfikir dengan negatif jika kita sudah berhadapan dengan sesuatu cabaran.

Oleh itu, berehat sebentar dan jangan lakukan sebarang perkara yang boleh merosakkan mood anda! 'Pause' dan bertenang seketika dengan OLDTOWN White Coffee dengan menikmati secawan OLDTOWN White Coffee 3-in-1 Hazelnut.



Kekalkan kegembiraan anda serta salurkan tenaga positif yang ada dalam diri! Pastinya anda akan berfikir dengan baik dan menjauhi segala elemen negatif.

Seperti contoh, kita lihat situasi yang terjadi dalam jalan cerita dalam Gempak Original Series, DUA! Menerusi episod terakhir, Amelia (Sharifah Sakinah) berbalah dengan Luna (Sweet Qismina) yang mula berfikiran negatif ekoran jenama fesyen mereka yang sudah terjejas.

Seharusnya, Luna harus menikmati OLDTOWN White Coffee 3-in-1 Hazelnut dan kembalikan aura positif itu agar ia meresap dalam jiwa!

Untuk mengetahui ‘what your cup of pause’ yang sesuai dengan anda, jawab kuiz personaliti dan saksikan karakter web series DUA mana yang sesuai dengan jawapan terbabit!

Sayangi diri anda, ‘pause’ dan bertenang seketika untuk menikmati dan mensyukuri hidup!

Jangan lupa saksikan Gempak Original Series, DUA yang menceritakan tentang seorang gadis bernama Luna (Sweet Qismina) yang sangat mementingkan kesempurnaan dalam setiap kerja yang dilakukannya.

Dia mempunyai impian untuk melancarkan jenama pakaiannya tersendiri iaitu DUA dengan sokongan daripada kakaknya iaitu Amelia (Sharifah Sakinah) dan pereka web yang baru diambil bekerja iaitu Daniel (Ben Amir).

Apa yang Luna tidak tahu tentang Daniel ialah dia merupakan adik kepada Daniella (Scha Alyahya), musuh ketat mereka yang selama ini cuba untuk menjatuhkan DUA Fashion House.

Apakah yang akan terjadi kepada Luna dan Amelia? Adakah Daniella akan menggunakan Daniel untuk menjatuhkan mereka? Sama sama kita saksikan!

Diaromakan oleh OLDTOWN White Coffee, ‘Anything is Pauseable’ with OLDTOWN White Coffee!

Jangan lupa saksikan drama bersiri DUA secara eksklusif di laman web www.duatheseries.com.my!