Jadi aktiviti ini adalah pilihan terbaik kerana Gamuda Cove bakal menganjurkan acara paling meriah iaitu Halloween House of Lights pada 26 - 27 Oktober dan 2 – 3 November bermula jam 11 pagi hingga 9 malam.

Pasti anda akan berasa teruja dengan aktiviti-aktiviti menarik yang disediakan di karnival berkenaan antaranya patung-patung gergasi berinspirasi antarabangsa, tema karvival Halloween yang bertemakan tulang kerangka siap dengan sesi meet and greet lagi. Hebat kan?

Mahukan feeling menonton wayang di taman bersama keluarga? Jangan bimbang, Gamuda Cove juga meyediakan ‘pawagam luar’ untuk memberikan pengalaman berbeza buat pengunjung yang hadir. Lagi best apabila wayang yang bakal ditayangkan itu dibintangi oleh Coco.

Selain itu, permainan karnival seperti pumpkin superbowl, bazar makanan dan LED Fun Rides juga turut disediakan. Bila lagi anda mahu menaiki ‘kereta’ yang dihiasi dengan lampu cantik sambil mengelilingi tasik bersama keluarga kan?

Oh! Kalau nak tahu, karnival tersebut juga turut mempunyai Unicorn terbesar di Malaysia siap dengan slide lagi untuk anda bermain. Best kan?

Paling menarik, sambil berhibur anda juga boleh melawat beberapa galeri atau showroom yang disediakan di Gamuda Cove Halloween House of Lights ini.

Jika anda sedang mencari kediaman yang selesa dengan suasana yang harmoni serta persekitaran yang cantik, anda boleh merasai sendiri pengalaman tersebut dengan mengunjungi beberapa galeri jualan (showroom).

Antara keistimewaan kawasan perumahan di sini ialah mempunyai taman seluas 60 hektar, Discovery Park, Taman Air Cove dan juga berdekatan dengan Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA).

Berikut merupakan unit dan galeri jualan yang disediakan untuk anda:

Palma Sands (rumah teres dua tingkat)
Merupakan fasa pertama kediaman Gamuda Cove dilancarkan pada bulan Januari 2019, terdiri daripada 490 karya seni bertingkat dua tingkat di arsitektur moden, yang terletak di tengah-tengah kehijauan dan landskap, dengan binaan antara 1,824 hingga 2,739 kaki persegi.

Maya Bay Residences (pangsapuri)
Menawarkan 972 pangsapuri dengan built-up 550 hingga 968 kaki persegi. Pangsapuri ini merangkumi gaya hidup resort dengan kehidupan pintar, dilengkapi dengan teknologi seperti kunci pintar digital dan sistem automasi rumah hab pintar.

Menarik bukan?

Oh ya! Jangan lupa juga untuk log masuk ke laman web Gamuda Cove untuk menebus hadiah misteri.

Hadiah terhad, siapa cepat dia capat. KLIK SINI

Jadi jangan lepaskan peluang anda!

Bawa keluarga anda untuk merasai sendiri keseronokan Halloween House of Lights pada 26 - 27 Oktober dan 2 – 3 November ini bermula jam 11 pagi hingga 9 malam bertempat di Gamuda Cove Experience Gallery, Bandar Gamuda Cove.