Selain filem dan drama, program realiti juga menjadi kegemaran penonton sebagai hiburan ringan yang mempersembahkan situasi dramatik atau humor tanpa skrip tertentu dan merakamkan peristiwa sebenar.

Program realiti juga boleh dikategorikan banyak genre seperti komedi, aksi dan sesi temu bual secara terbuka dan personal.

Bagi memenuhi permintaan penonton, sempena tema Reality Bites kali ini, Astro GO dan VOD ada menyajikan 9 senarai rancangan realiti yang ada boleh layan hujung minggu ini!

#1 Oh Baby Remy! (VOD Exclusive)

Remy Ishak bakal menjadi bapa kepada seorang bayi lelaki . Bersama isterinya, Ezza, Kita akan lihat Remy melakukan kesilapan, berkelakuan seperti newbie & transformasi Remy dalam semua aspek kehidupannya.

Link: https://astrogo.astro.com.my/link/UkKgGFmWo3nL5eX68

#2 Sepahtu Reunion LIVE S8 (2023)

Jep, Rahim, Pak Ya dan Ebby Yus kembali menghiburkan anda dengan musim terbaru bersama tetamu selebriti jemputan dan cameo yang mengejutkan pada setiap minggu!

Link: https://astrogo.astro.com.my/link/umfzZZALBqirKNew9

#3 Hard To Heart S5

Bual bicara hati ke hati yang bakal membongkar kisah-kisah yang tidak pernah dikongsi bersama selebriti tanah air dan hos baharu, Awal Ashaari. Di antara selebriti yang ditembual adalah seperti Shila Amzah, Sarimah Ibrahim, Naim Daniel, Joe Flizzow, Adira Suhaimi, Sophia Albarakbah dan ramai lagi.

Link: https://astrogo.astro.com.my/link/9DFjAX4nYEh4RtyaA

#5 Real Men Malaysia: Wira Merah

8 selebriti tempatan lelaki dan wanita menjalani latihan dan kehidupan sebagai anggota bomba baharu selama beberapa minggu. Kesemua selebriti ini akan mempelajari perkara-perkara yang di perlukan untuk menjadi seorang ahli BOMBA yang terlatih.

Link: https://astrogo.astro.com.my/link/r8euZpHpAnM89BhJ7

#6 Innovathon

Pertama di Malaysia, inilah INNOVATHON! Saksikan program realiti yang mencungkil idea-idea hebat dan inovatif serta bakal merealisasikan impian rakyat Malaysia!! Dihoskan oleh Awal Ashaari dan Datin Lisa Surihani berserta Juri, Fazura dan Mentor Datuk Aznil Nawawi.

Link: https://astrogo.astro.com.my/link/gZ4WKo6X8EsRe8hD8

#7 Konnichiwa Superlawak

Saksikan Jep, Rahim, Pak Ya, Tomok, dan rakan-rakan bola sepak Superlawak FC menjelajah ke Jepun demi menyahut cabaran perlawanan persahabatan menentang pasukan tempatan di bumi Jepun!

Link: https://astrogo.astro.com.my/link/LwzJfG2YhsNhTzsp7

#8 BRO & MARBLE in Dubai

Bintang ternama berkumpul untuk bermain permainan "Blue Marble" di alam nyata di Dubai dengan cabaran! Siapa akan bertahan dalam krisis dan merebut persahabatan dan wang selaku pemenang muktamad?

Link: https://astrogo.astro.com.my/link/pmqd5KXbWQVf9TPn6

#9 Khatron Ke Khiladi S13

\
]['

Rancangan adaptasi dari siri Amerika, Fear Factor. Musim ke-13 membawakan Rohit Shetty sebagai host dan penggambaran dilakukan di Cape Town, Afrika Selatan. Penuh aksi mencabar, dimana personaliti TV kegemaran anda perlu mengatasi rasa takut untuk memenangi pertandingan ini.

Link: https://astrogo.astro.com.my/link/AjBN6RSzL1JdAssv6

Saksikan semua program menarik di atas hanya di Astro GO dan VOD ! Tiada Astro GO? Jangan risau, ikut cara mudah ini untuk memuat naik Astro GO di telefon pintar dan gajet anda sekarang.

● Muat naik aplikasi Astro GO dengan hanya klik di sini (Google Play Store) atau di sini (Apple Store). Cara lain ada juga boleh strim secara terus melalui komputer riba anda di astrogo.astro.com.my

● Sambungkan Astro ID anda kepada Astro GO dengan mengikuti step di sini

● Log masuk Astro GO dengan mendaftar menggunakan Astro ID anda

● Pilih dan layan drama kegemaran anda sekarang

● Atau scan QR code di bawah untuk mendaftar