Dunia Hollywood saat ini dikejutkan dengan khabar vokalis utama Maroon 5, Adam Levine yang berlaku curang dari isterinya, model Behati Prinsloo.

Khabar kecurangan Levine disebarkan sendiri oleh ‘pasangannya’ yang merupakan seorang wanita berusia 23 tahun, Sumner Stroh.

Dia yang merupakan seorang Instafamous turut mendedahkan Levine ini memberi nama kepada anak ketiga yang masih dalam kandungan isterinya, sempena nama miliknya, Sumner.

Setelah kecoh, Levine akhirnya membuka mulut. Melalui akaun Instagram, Levine menafikan dengan tegas dirinya curang atau mempunyai hubungan sulit dengan wanita lain.

“Banyak orang sedang bercakap tentang saya dan saya mahu menjernihkan keadaan ini.

“Saya tidak curang, tetapi saya memang telah melampaui batas pada ketika itu,” tulis Levine seperti dilaporkan CNN.

Dia juga mengatakan isteri dan keluarga sentiasa menjadi keutamaan dan paling bernilai di dunia untuk dirinya.

“Isteri dan keluarga adalah keutamaan saya di dunia ini. Untuk mengambil risiko dan menjadi sangat naif dengan melakukan hal bodoh seperti ini adalah kesilapan terbesar yang pernah saya lakukan.

“Saya mengambil seluruh tanggungjawab terhadap apa yang terjadi. Saya tidak akan melakukannya lagi dan akan mengharungi masalah ini bersama,” katanya lagi.

Pada Isnin, Stroh mengaku terpaksa mendedahkan hubungan sulitnya dengan Levine kerana tidak mahu cerita itu disampaikan oleh kawannya kepada umum.

Melalui TikTok, selain mendakwa ada hubungan dengan Levine, dia juga menunjukkan beberapa perbualan di antara mereka termasuk lelaki itu meminta kebenaran untuk menamakan anak ketiganya kelak dengan nama Sumner.

Foto: The Cut, Architectural Design