Laman Utama

Bukan Curang, Adam Levine Kata: “Saya Hanya Telah Melampui Batas”

Maliah Surip
21/09/2022
10:13 MYT
Dunia Hollywood saat ini dikejutkan dengan khabar vokalis utama Maroon 5, Adam Levine yang berlaku curang dari isterinya, model Behati Prinsloo.
Khabar kecurangan Levine disebarkan sendiri oleh ‘pasangannya’ yang merupakan seorang wanita berusia 23 tahun, Sumner Stroh.
Dia yang merupakan seorang Instafamous turut mendedahkan Levine ini memberi nama kepada anak ketiga yang masih dalam kandungan isterinya, sempena nama miliknya, Sumner.
Setelah kecoh, Levine akhirnya membuka mulut. Melalui akaun Instagram, Levine menafikan dengan tegas dirinya curang atau mempunyai hubungan sulit dengan wanita lain.
“Banyak orang sedang bercakap tentang saya dan saya mahu menjernihkan keadaan ini.
“Saya tidak curang, tetapi saya memang telah melampaui batas pada ketika itu,” tulis Levine seperti dilaporkan CNN.
Dia juga mengatakan isteri dan keluarga sentiasa menjadi keutamaan dan paling bernilai di dunia untuk dirinya.
“Isteri dan keluarga adalah keutamaan saya di dunia ini. Untuk mengambil risiko dan menjadi sangat naif dengan melakukan hal bodoh seperti ini adalah kesilapan terbesar yang pernah saya lakukan.
“Saya mengambil seluruh tanggungjawab terhadap apa yang terjadi. Saya tidak akan melakukannya lagi dan akan mengharungi masalah ini bersama,” katanya lagi.
Pada Isnin, Stroh mengaku terpaksa mendedahkan hubungan sulitnya dengan Levine kerana tidak mahu cerita itu disampaikan oleh kawannya kepada umum.
Melalui TikTok, selain mendakwa ada hubungan dengan Levine, dia juga menunjukkan beberapa perbualan di antara mereka termasuk lelaki itu meminta kebenaran untuk menamakan anak ketiganya kelak dengan nama Sumner.
Foto: The Cut, Architectural Design
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Hiburan

Dayang Areeda Cuak Lakonkan Babak Nasi Kangkang Untuk Jerat Aliff Aziz - "Saya Risau Pandangan Masyarakat"

gempak
26/07/2024
13:55 MYT
Sepotong video yang memaparkan babak pelakon Dayang Areeda cuba menjerat Aliff Aziz dengan menggunakan ilmu sihir nasi kangkang mencuri perhatian ramai di media sosial.
Terkini

Netizen Terharu Lihat Pelajar Universiti Ini Beri Sepotong Kek Kepada Pekerja Restoran Mamak

gempak
26/07/2024
06:55 MYT
Beberapa pelajar dari sebuah universiti meraih perhatian netizen apabila rakaman yang memperlihatkan mereka memberi sepotong kek kepada seorang pekerja kedai makan yang sering mereka kunjungi viral di media sosial.
Viral

Ibu Arwah Zulfarhan Akui Pernah Tak Restu Anak Masuk UPNM

gempak
26/07/2024
03:55 MYT
“Dia selalu dekat dengan kami sekeluarga,” begitulah keluhan ibu kepada arwah Zulfarhan, yang menyatakan dirinya pernah tidak merestui anak lelakinya itu untuk melanjutkan pelajaran di Universiti Pertahanan Nasional Malaysia (UPNM).
Berita

Gara-Gara Beri Anjing Makan Berlebihan Sehingga Mati, Wanita Dihukum Penjara Dua Bulan

gempak
25/07/2024
21:55 MYT
Mahkamah di New Zealand menjatuhkan hukuman penjara dua bulan ke atas seorang wanita kerana memberi makan anjing peliharaannya secara berlebihan sehingga mati, lapor News Straits Times.
Hollywood

Keanu Reeves Sentiasa Ingat Mati, Minta Semua Hargai Hidup

gempak
25/07/2024
14:21 MYT
Aktor Keanu Reeves telah melalui episod kehilangan ramai orang yang disayangi dalam hidupnya.