Lebih sebulan yang lalu aktres jelita Bollywood membuat keputusan untuk berhenti dari dunia hiburan buat selama-lamanya dan ingin mengabdikan diri kepada Pencipta Yang Maha Esa.

Baca: "Semoga Allah Terima Taubat Saya" - Sana Khan Tinggalkan Bollywood Buat Selamanya



Terbaharu, menurut laporan portal berita dan hiburan India, Sana Khan telah mendirikan rumah tangga bersama seorang mufti, Anas Sayied pada 21 November lalu. Sana turun berkongsi gambar-gambar perkahwinan mereka di Instagram miliknya.

"Cintai satu sama lain kerana Allah. Kahwini satu sama lain kerana Allah. Semoga Allah menyatukan kita di dunia dan menyatukan kita di Jannah," tulis Sana pada sekeping gambarnya bersama Anas.

A post shared by Sayied Sana Khan (@sanakhaan21)


Gambar tersebut mendapat lebih sejuta tanda suka daripada pengikut Instagramnya dari seluruh dunia.

Sementara itu, Mufti Anas Sayied turut memuat naik satu IGTV di Instagram miliknya yang menunjukkan majlis pernikahan yang berlangsung di masjid.

"Majlis pernikahan yang berlangsung di masjid mengikut sunnah Nabi Muhammad SAW.

Maulana Ahmad Laat Sahab telah melaksanakan akad nikah disaksikan oleh Maulana Kaleem Siddiqui," tulis Anas pada IGTV tersebut.

A post shared by AnasSayied (@anas_sayied)


Sana Khan sebelum ini merupakan pelakon Bollywood yang cukup popular sama ada sebagai pelakon filem, mahupun pelakon TV dalam bahasa Hindi, Tamil serta Telugu. Dia juga terkenal sebagai peserta dalam rancangan realiti Big Boss musim keenam.

Anas Sayied pula merupakan seorang mufti dari Gujarat. Menurut laporan, Sana dan Anas berkenalan melalui seorang kenalan dan juga bekas peserta Big Boss, Ajaz Khan.

Kredit Gambar & Video: Instagram Sana Khan & Instagram Anas Sayied