Daftar auto debit di Astro dan nikmati diskaun sehingga 30% untuk Pek Astro termasuk Primary, Entertainment atau Movies, bermula pada harga RM41.99/bulan. Ini bermakna penjimatan lebih RM600 sepanjang 24 bulan.

Dengan pembayaran auto debit, pelanggan boleh menikmati kemudahan dan ketenangan fikiran dengan pembayaran bil yang sentiasa menepati masa dan tanpa kerumitan.

Sekiranya anda pelanggan baru Astro, Pek Primary menyediakan akses kepada lebih daripada 80 saluran dengan rangkaian kandungan tempatan dan antarabangsa menarik yang direka untuk memenuhi keperluan setiap ahli keluarga anda.

Kini, dengan hanya RM41.99/bulan (HRD: RM59.99), anda boleh menikmati rancangan popular seperti All Stars Gegar Veganza (Musim 10), The Queen's Ploy terbitan Astro Originals, drama keluarga Tamil tempatan Akkam Pakkam dan banyak lagi.




Selami dunia hiburan yang pelbagai dengan Pek Entertainment kami, menawarkan pelbagai kandungan tempatan, antarabangsa dan kanak-kanak, termasuk Didi & Friends Kembara Muzikal, The Curios Case of Natalia Grace dan Christina on the Coast, semuanya hanya RM62.99/bulan (HRD: RM89.99).

Tambahan pula, anda akan menikmati akses percuma kepada aplikasi penstriman premium seperti BBC Player dan pilih antara Viu Premium atau TVBAnywhere+, yang membolehkan anda strim Gordon Ramsay’s Future Food Stars Musim 2, From Saga With Love dan From Hong Kong To Beijing pada TV anda atau secara on-the-go melalui aplikasi mudah alih.

Jika anda mahukan lebih banyak filem yang memenangi anugerah dan siri asal, mulakan diri anda dalam perjalanan dengan Pek Movies kami. Dengan hanya RM66.49/bulan (HRD: RM94.99), anda akan mendapat akses kepada aplikasi premium seperti Disney+ Hotstar dan HBO GO, membolehkan anda strim rancangan kegemaran anda, termasuk Loki, Goosebumps, Scream VI dan Rick & Morty Musim 7.

Sebagai syarikat penstriman utama, kami juga memberikan akses percuma untuk aplikasi kami, Astro GO, kepada semua pelanggan TV Berbayar kami supaya mereka tidak terhad dengan hanya penstriman di TV mereka.

Sebagai pilihan, mereka juga boleh memilih untuk menambah lebih banyak aplikasi premium pada langganan mereka termasuk Qalbox by Muslim Pro, ZEE5 atau iQIYI dari serendah RM8.40/bulan.

Untuk maklumat lanjut berkaitan tawaran eksklusif ini, layari https://product.astro.com.my/tv.

*Hanya pelanggan Pek Primary, Entertainment dan Movies baharu yang mendaftar dengan auto-debit layak untuk tawaran ini. Tertakluk kepada Terma dan Syarat.