Pasti ada beranggapan Taiwan merupakan destinasi yang sukar untuk dikunjungi oleh pelancong Muslim kerana populasi negaranya yang dihuni oleh mereka yang mengamalkan amalan Buddhism dan Taoism.

Ternyata telahan anda salah kerana Taiwan semakin mesra Muslim dan menawarkan pelbagai kemudahan untuk pelancong yang beragama Islam untuk berkunjung!

Teringin nak bercuti di Taiwan tetapi anda malas untuk merangka perjalanan anda? Atau anda sendiri risau jika sudah ke sana dan sukar untuk bertemu dengan kemudahan untuk orang Islam?

Mudah sahaja, jangan rumitkan situasi anda dan dapatkan pakej Muslim untuk melawat Taiwan dari Sedunia!



Pakej yang ditawarkan adalah secara peribadi dan menyediakan waktu ketibaan fleksibel untuk pelancong.

Dengan minimum dua orang pelancong yang dating mengembara, Sedunia menyediakan tempat tinggal selama 7 malam dengan hidangan mesra Muslim!

Pastinya anda akan dapat meneroka keindahan Taroko National Park, menyimpan memori indah di Yilan Leisure Farm, berjalan-jalan di Taitung Forest Park, cuci mata dengan pemandangan serba indah di Alishan Forest serta ambil foto sepuasnya di Taipei 101!

Apa tunggu lagi, dapatkan tawaran hebat ini hanya di Sedunia!

Untuk lebih informasi, layari laman web www.seduniatravel.com atau hubungi 03-21415259 sekarang bagi menempah pakej mesra Muslim! Anda juga boleh hantar e-mel ke [email protected] untuk lakukan tempahan.