,
Laman Utama

Demi Nak Samakan Pakaian Anak Dengan Putera George, Anzalna Gigih 'Google' Cari! Eidrees Sarung Baju Harga Lebih RM500!

ZULHILMI JALIL
22/01/2021
04:48 MYT
Pelakon Anzalna mendedahkan bahawa dia memang gemar menyarungkan anak sulungnya, Mohamad Eidrees, dengan rekaan pakaian sama pernah digayakan Putera George yang merupakan cahaya mata kepada pasangan DiRaja Britain, Putera William dan Kate Middleton.
Menurut Anzalna, sememangnya hasrat itu sudah lama diinginkan sehinggakan dia sanggup mencari sendiri baju daripada koleksi jenama yang dipakai anak sulung Putera William itu.
"Dulu berangan kalau dapat anak lelaki nak gayakan dia macam Putera George sebab saya sukakan gayanya. Alhamdulillah dapat juga!
"Belikan @mohamadeidrees jenama yang sama seperti Putera George. Saya google cari baju ni sampai dapat ok! Gigih! Hahaha," kongsinya menerusi satu hantaran di Instagram.
Dalam hantaran tersebut, Anzalna turut berkongsi gambar anaknya menyarungkan set pakaian yang sedondon dengan Putera George.
Biarpun tidak menyebut jenama pakaian berkenaan, difahamkan jenama kedua-dua tersebut merupakan daripada koleksi jenama mewah klasik kanak-kanak, Rachel Riley.
Ia merupakan antara jenama pakaian yang sering digayakan dalam kalangan keluarga DiRaja Britain.
Sebelum ini, pada tahun lalu, Anzalna pernah berkongsi set pakaian berwarnah merah dipercayai dibeli daripada jenama sama.
BACA: Pakai Baju Sama Macam Putera William & Putera George, Anak Anzalna Nasir Curi Hati Netizen
Menerusi tinjauan Gempak pada laman web Rachel Riley, harga baju set merah yang digayakan Eidrees berharga $139 (RM560.52), manakala set biru lengan Panjang terkini yang dipakaikan kepada anaknya itu pula berharga $109 (439.54).
Anzalna mendirikan rumah tangga dengan Hanif Zaki pada 21 Februari 2016 sebelum dikurniakan anak sulung pada 31 Mei 2019.
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Hiburan

Isu Influencer Lelaki Bersolek Seperti Wanita, Ucop Nasihat - “Kalau Sekadar Untuk Konten Tiada Masalah, Tapi Fikir…”

gempak
20/08/2024
13:15 MYT
Pelakon, Ucop menasihati sebilangan influencer lelaki di media sosial yang tampil berani mengenakan solekan dan berpakaian menyerupai wanita.
Hiburan

Zainal Abidin Harap Penganjur Muzik Festival Peka Soal Agama, Elak Pakaian Menjolok Mata - “Kita Negara Islam..”

gempak
17/08/2024
02:55 MYT
Penyanyi, Datuk Zainal Abidin Menakai penganjuran festival muzik tempatan terbaik bagi merancakkan industri seni hiburan.
Hiburan

Anzalna Kecewa Beli Buah, Dapat Raspberry Busuk & Berkulat! Mujur Anak-Anak Tak Sempat Makan - “Seriously? Eiw! Kenapa Perlu Jual”

gempak
12/08/2024
01:55 MYT
Pelakon, Anzalna Nasir meluahkan rasa kecewa apabila buah Raspberry yang dibelinya busuk sebelum sempat dimakan oleh anak-anak.
Hiburan

Anzalna Nasir Terbuka Kongsi Kehidupan Peribadi Di Laman Sosial - “Itu Cuma 10 Peratus ..."

gempak
08/08/2024
02:55 MYT
Perkongsian pelakon Anzalna Nasir di laman sosial terutama mengenai kehidupan peribadinya sentiasa mendapat perhatian netizen.
Viral

7 Lelaki Berpakaian Wanita Ditahan Di Terengganu - "Penduduk Mengadu Mereka Sering Berkumpul Di Beranda Rumah"

gempak
28/07/2024
12:00 MYT
Gara-gara berpakaian seperti wanita termasuk berbaju kurung dan bertudung, tujuh lelaki ditahan dalam serbuan oleh pasukan penguat kuasa Jabatan Hal Ehwal Agama Terengganu (JHEAT), di sebuah flat di bandar raya ini baru-baru ini.