Setiap kali pergi bercuti ke luar negara, perkara utama yang kita akan fikirkan ialah mengenai panggilan telefon, betul tak?

Tambahan lagi jika percutian kita itu tidak disertai orang tersayang atau ahli keluarga. Agak sukar untuk kita ‘update’ aktiviti terkini sebab nak kena cari sim kad negara yang kita kunjungi dahulu.

Selepas ini, tiada lagi masalah seumpama itu akan Digi Borderless Plan bakal menyelesaikan masalah korang. Menarik lagi, walaupun berada di luar negara korang tetap boleh berbual panjang dengan ahli keluarga atau sahabat handai di Malaysia!

Berapa lama? Haa..korang akan dapat 5GB data internet dan juga 60 minit panggilan percuma semasa berada di luar negara.

Tak perlu lagi susah-susah untuk mencari sim card di luar negara, bertukar saja ke Digi Postpaid dan terus boleh guna internet bila melancong!

Macam mana nak dapat tawaran menarik ini?

Tawaran menarik ini ditawarkan kepada semua pengguna Digi Postpaid menerusi Digi Borderless Plan yang membolehkan anda membuat panggilan tanpa caj tambahan dari 10 buah negara iaitu, Thailand, China, Hong Kong, Taiwan, Singapura, Indonesia, Australia, Philippines, Brunei dan Myanmar.

Menarik kan? Oops! Ada yang lebih menarik…Dapatkan telefon pintar di Digi dengan pelan ansuran terbaik ‘Phone Freedom 365’ dan korang boleh pergi melancong serta menikmati sambungan tanpa batasan di mana sahaja termasuk ketika berada di luar negara.

Maklumat lanjut tentang DIGI POSTPAID ni, layari digi.my/postpaid