Anak kepada penyanyi Krisdayanti, Aurel Hermansyan yang mengalami keguguran pada pertengahan Mei lalu dikhabarkan sudah pulih dan ‘move on’ daripada kesedihan.

Memetik laporan Kapan Lagi, Kris memaklumkan anaknya itu sudah kembali bahagia menjalani kehidupan sehariannya bersama suami, YouTuber terkenal Atta Halilintar.

“Sekarang setahu saya dia sihat, bahagia, bertambah rajin olahraga, pilates juga, sama body strength, sudah gitu, seorang anak yang sederhana sahaja.

“Dia juga beritahu 'mimi (Kris) aku suka ubi kayu, rebuskan ubi kayu dan kirim ke rumah. Sederhana sahaja dia," kata Krisdayanti.

Malah dia turut meminta anaknya untuk menurut nasihat kesihatan yang telah diberikan oleh doktor pakar jika pasangan itu mahu mendapatkan zuriat selepas ini.

“Mereka berdua subur, tidak perlu mengikuti sebarang program cuma doktor berpesan boleh kembali merancang kehamilan setelah dua kali menstruasi, beerti selepas bulan Julai," jelas Krisdayanti lagi.

Pada 18 Mei, Atta memberikan khabar duka apabila Aurel mengalami keguguran apabila kandungan isterinya itu dilaporkan mempunyai masalah.

Atta dan Aurel diijabkabulkan pada 3 April lalu dalam upacara akad nikah yang berlangsung di Hotel Raffles, Jakarta.

Pasangan itu turut dilihat menikmati bulan madu romantis di Bali.