,
Hiburan

Didakwa Cerai Sebab Ada Masalah Kesihatan Lelaki, Fazley Yaakob; "Azrene Pernah Gugur 13 Kali, Dekat Mananya Saya Tak Sihat?"

Ernalisa
19/10/2024
02:55 MYT
Hanya tergelak! Demikian reaksi cef selebriti dan penyanyi, Datuk Fazley Yaakob ketika ditanya mengenai penyebaran khabar angin mendakwa dirinya mengalami masalah kesihatan lelaki yang menjadi punca perceraian dengan bekas isteri, Datin Azrene Soraya Abdul Aziz.

BERITA BERKAITAN : Fazley Yaakob Anggap Perpisahan Bukan Satu Pengakhiran, Hubungan Kekeluargaan Tetap Utuh! - “Perceraian Tidak Bermakna Anak-Anak Perlu Sengsara…”

BERITA BERKAITAN : Anggap Wajah Asyik Jadi Duta Produk Sebagai Rezeki, Dato Fazley Tampil Dengan Koleksi Wangian Bau Pastri!

BERITA BERKAITAN : Berbual Dengan OKU, Ramai Tak Sangka Datuk Fazley Rupanya Tahu Guna Bahasa Isyarat - “Boleh Lah Sikit Sebab Aunty Saya Juga Sama”

BERITA BERKAITAN : Fazley Yaakob Jawab Dakwaan Raf Dah Ada Pengganti Baru - "Saya Rasa Betul Lah.."

Jelas Fazley, dia tidak tersinggung dengan penularan kisah yang tidak sahih itu dan menyifatkan ia sebagai jenaka yang tak masuk akal.

"Azrene pernah keguguran 13 kali dan anak saya empat orang sekarang ni.

“Kenyataan itu kelakar sebenarnya. Semasa saya umumkan hari penceraian saya, ramai yang menghantar DM mengenai perkara ini.
“Tapi jujur saya katakan, ia langsung tidak membuakan saya terasa hati… malah saya tergelak… sebab kelakar.
“Mungkin mereka tidak tahu saya telah lama dilantik sebagai duta klinik kesihatan lelaki, dan isteri saya juga waktu itu pernah alami keguguran 13 kali, namun saya tetap dikurniakan empat orang anak. Mana tak sihatnya?
“Jadi perkongsian kenyataan media sosial yang mengatakan saya bercerai sebab alat suliy saya tidak berfungsi itu langsung tak betul.
"Saya hanya boleh tergelak bila ramai yang DM saya bagi tahu perkara ini,” katanya kepada Gempak.
Terbaharu, sebuah akaun TikTok berkongsi voice note Fazley mengenai berita penceraiannya sebelum ini, dengan tajuk utamanya bertulis; ‘Alat Sulit Datuk Fazley Terkulai… Punca Isterinya Minta Cerai.’
Ditanya adakah Fazley bakal mengambil tindakan undang-undang terhadap penyebaran kisah berkenaan, pelantun lagu Asmara Ini enggan memanjangkan perkara terbabit.

“Ada orang nasihat dan tanya saya, ‘Fazley, tak nak saman ke perkara-perkara sebegini?’

“Bagi saya, saman-menyaman ini dari dulu saya sudah buat, jadi biarlah. Saya maafkan mereka,” katanya.
Dalam pada itu, Fazley berkata, tuduhan palsu itu dilihatnya sebagai usaha untuk menaikkan rating blog atau laman sosial tertentu.
Fazley sebelum ini mengesahkan sudah bercerai dengan Azrene Soraya Abdul Aziz atau Azrene Ahmad, beberapa bulan lalu, selepas 18 tahun hidup bersama.
Fazley dan Azrene mendirikan rumah tangga pada 2006.
Hasil perkongsian hidup, mereka dikurniakan empat orang anak, iaitu Ahmad Fariedz Shah, 15, Ahmad Fieradz Shah, 14, Ahmad Fierudz Shah, 13, dan Alayna Selma, 7.
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Hiburan

“Kalau Anda Cakap Saya Cantik, Terima Kasih” - Sofia Jane Utamakan Kesihatan, Dah Lama Tak Ambil Makanan Proses

gempak
18/10/2024
14:04 MYT
Pelakon hebat, Datin Sofia Jane lebih mengutamakan soal penjagaan kesihatan bagi memastikan dirinya kekal cergas untuk menjalani tempoh penggambaran yang panjang.
Hiburan

Fazley Yaakob Anggap Perpisahan Bukan Satu Pengakhiran, Hubungan Kekeluargaan Tetap Utuh! - “Perceraian Tidak Bermakna Anak-Anak Perlu Sengsara…”

gempak
15/10/2024
08:31 MYT
Tidak lagi bergelar suami isteri, cef selebriti dan penyanyi Datuk Fazley Yaakob masih menjalani kehidupan seperti biasa bersama bekas isteri, dan anak-anak mereka.
Hiburan

18 Tahun Bersama, Fazley Yaakob Sah Cerai - “Semoga Dengan Adanya..”

gempak
15/10/2024
06:03 MYT
Cef selebriti dan penyanyi popular Datuk Fazley Yaakob mengesahkan rumah tangga yang dibina selama 18 tahun bersama Azrene Soraya Abdul Aziz sudah berakhir dengan perceraian.
Hiburan

Elak Pengambilan Gula Berlebihan Antara Tips Rosyam Nor Kekal Sihat - “Apabila Metabolisme Badan Mula Berkurang, Saya Terpaksa…”

gempak
09/10/2024
12:55 MYT
Masih dilihat cergas dan sihat pada usia 57 tahun, pelakon Datuk Rosyam Nor berkongsi tips penjagaan kesihatan.
Hiburan

Jaga Pemakanan & Buat Aktiviti Fizikal,  Dina Nadzir Berjaya Hilang 17 Kilogram! - “Saya Sekarang Sangat Suka…”

gempak
05/10/2024
02:55 MYT
Menurut Dina, dia tidak melakukan sebarang diet khusus namun hanya menjaga pemakanan dan banyak melakukan aktiviti fizikal.
BorakSeeni