Viral

Didakwa Dendeng Nyet Berapi Tak Sedap, Ramai Back Up Khairul Aming - “Benda Ni Ikut Tekak Masing-Masing”

Gempak
16/04/2024
04:55 MYT
Walaupun personaliti media sosial dan usahawan popular, Khairul Aming baru sahaja mengeluarkan produk terbaharu iaitu Dendeng Nyet Berapi, ternyata sambutan diberikan pembeli amat menggalakkan.
Malah sehingga kini, masih ramai yang mencuba nasib untuk mendapatkan produk kedua Khairul Aming itu.
Bagi berjaya mendapatkan Dendeng Nyet Berapi dan mencuba makanan itu, rata-rata pembeli menyatakan rasa puas hati dengan kualiti produk tersebut.
Namun, baru-baru ini tular di media sosial mengenai komen seorang pembeli yang meluahkan rasa tidak puas hati terhadap rasa Dendeng Nyet Berapi itu.
“Teruknya rasa,” tulisnya ringkas.

Cita rasa berbeza

Komen tersebut bagaimanapun menerima pelbagai reaksi netizen yang menyatakan setiap manusia mempunyai cita rasa berbeza.
Malah netizen juga menasihatkan agar individu berkenaan menjaga bahasa dan tidak mencemuh makanan ketika memberikan komen.

BERITA TRENDING: Khairul Aming Tutup Kilang, Siap Belanja Staff Barang Dapur & Bagi Duit Raya! Netizen Kagum - “Patutlah Murah Rezeki”

Antara komen yang diterima adalah:

BERITA TRENDING: Khairul Aming Speechless! 80,000 Pek Dendeng Sold Out Dalam 3.39 Minit, Kaut Lebih RM1.2 Juta

Terdahulu, pada 2 Februari lalu, Khairul Aming atau nama sebenarnya Khairul Amin Kamarulzaman, 32, mencipta sejarah apabila jualan 80,000 produk keduanya disambar pembeli sekaligus mencatatkan lebih RM1.2 juta dalam tempoh kurang 4 minit.
Untuk info, Khairul Aming melancarkan Dendeng Nyet berapi sebagai produknya yang kedua selepas tiga tahun menjual Sambal Nyet yang juga mendapat sambutan luar biasa.
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Viral

Netizen Dedah Sikap Sebenar Pramugara Tular Wajah Awet Muda Usia 60 Tahun - “Baik & Murah Dengan Senyuman”

gempak
04/07/2024
07:00 MYT
Seorang pramugara syarikat penerbangan tambang murah, AirAsia menjadi tular baru-baru ini disebabkan wajahnya yang kelihatan awet muda.
Berita

Menyundal Dalam Kebun Sawit, Wanita Warga Asing Didenda RM2,800

gempak
04/07/2024
04:55 MYT
Seorang wanita warga Indonesia didenda RM2,800 selepas mengaku bersalah di Mahkamah Majistret Muar, Johor atas pertuduhan menjalankan aktiviti persundalan dalam pondok di sebuah kebun sawit, bulan lalu.
Hiburan

Kes Rogol: Da'i Syed Tarik Balik Rayuan

gempak
04/07/2024
01:52 MYT
Pendakwah selebriti Da'i Syed atau nama sebenarnya Syed Shah Iqmal Syed Mohammad Shaiful, menarik balik rayuan terhadap keputusan Mahkamah Tinggi Shah Alam yang memerintahkannya membela diri atas pertuduhan merogol seorang wanita, lima tahun lepas.
Gaya Hidup

#FoodiesLife: Apa Rasa Makan Kulit Durian Cicah Sambal Merah? Aksi Berselera Lelaki Ini Ditonton Lebih 4.5 Juta Kali!

gempak
03/07/2024
21:33 MYT
Lain macam brader ni makan kulit durian...
Hiburan

Nizam Jentik Jentik Saksi Kemalangan Maut, Menangis Sampaikan Berita Kematian - "Puan... Suami Puan Ada Dekat Dengan Saya"

gempak
03/07/2024
20:55 MYT
"Eh, suami saya mana? Saya rasa tidak sedap hati, itu yang tergerak hati nak telefon," demikian kata-kata pertama daripada wanita yang merupakan isteri kepada mangsa kemalangan maut berhampiran Kolej Management & Science University (MSU), Shah Alam, Selangor pada Selasa.