Penyanyi dan pelakon, Bella Astillah sedikit lewat tiba tiba di Mahkamah Syariah Wilayah Persekutuan, Jalan Duta sekitar jam 12:40 tengah hari, hari ini.

Kelewatan Bella itu disebabkan dia baru tiba di Malaysia dari Jakarta pagi tadi atas urusan kerja.

Bella yang hadir mengenakan jubah berona hijau dan ditemandi keluarga berharap prosiding keputusan laporan Jawantakuasa Pendamai (JKP) hari ini berlangsung dengan baik.

“Bella dah lambat, tunggu Bella keluar nanti, doakan yang terbaik. Insya-Allah,” katanya ringkas.

BERITA TRENDING: Aliff Aziz Hadir Ke Mahkamah Berkaca Mata Hitam Ditemani Pengawal Peribadi, Bapa Mohon Doakan Yang Baik-Baik

BERITA TRENDING: Adik Nafi Bella Astillah Sudah Berbaik Dengan Aliff Aziz - “Saya Bagi Berita Sahih, Memang Nak Cerai”

BERITA TRENDING: Bella Astillah Mohon Semua Pihak Henti Buat Andaian Mengenai Rumah Tangganya - “Tak Bermakna Bila Saya Tak Nak Jawab,…

BERITA TRENDING: Bangga Pencapaian Bella Astillah, Marsha Turut Lakar Nama Di China - “Saya Akan Nyanyikan Lagu Sabah”

Sebelum ini, suaminya iaitu penyanyi Aliff Aziz juga hadir dan dilihat tenang semasa tiba di perkarangan Mahkamah Syariah Wilayah Persekutuan sekitar pukul 12:25 sebentar tadi.

Sebelum ini, Bella telah memfailkan cerai secara ekspress di Mahkamah Syariah Wilayah Persekutuan pada 11 Mac lalu kerana tiada lagi perasaan sayang.

Semasa perbicaraan kedua prosiding cerai pada 4 April lalu, Aliff bagaimanapun enggan menceraikan Bella dengan alasan masih menyayangi isterinya itu.

Untuk rekod, Bella dan Aliff berkahwin pada 9 September 2016. Mereka pernah bercerai talak satu pada April 2020 namun rujuk semula ketika masih dalam tempoh edah.

BERITA TRENDING: “Cukuplah Kak Long Je Gagal Dalam Perkahwinan” - Ucapan Ulang Tahun Bella Buat Kekasih Adik Bikin Netizen Sebak

BERITA TRENDING: “Umpama Kucing Menolak Ikan” – Didi Astillah Dedah Punca Perceraian Kakaknya & Abang Ipar