,
Berita

"Don’t Repeat, Surround Yourself With Good People & Don’t Simply Trust Anyone" - Ini Nasihat Janna Nick Pada Haneesya Hanee

Rozaimi Zubaidi
18/01/2019
00:21 MYT
Pelakon dan penyanyi Janna Nick tampil memberi nasihat kepada bekas juara Dewi Remaja 2018/2019, Haneesya Hanee yang ditarik semula gelaran tersebut ekoran video kontroversi mengenai dirinya baru-baru ini.
Menerusi entri di Instagram (IG), Janna berharap agar Hanee dapat mengambil pengajaran daripada apa yang berlaku dan tidak terlalu memikirkan mengenai masalah tersebut.
"To Haneesya Hanee, anggap ni satu pengajaran for you to be a better person.
"Jangan stress over the same thing. Just move on, because if not it will lead you to depression and I hope that will never happen.
"Stay strong, don’t repeat and surround yourself with good people. Don’t simply trust anyone.LOL," tulisnya.
Rata-rata bersetuju dengan nasihat yang diberikan oleh Janna dan berharap agar Hanee dapat menangani masalah yang dihadapi olehnya itu dengan baik.
Semalam, penarikan gelaran terbabit diumumkan menerusi sebuah sidang media yang diadakan oleh Nu Ideaktiv, pemilik jenama Dewi Remaja di pejabat mereka di Shah Alam, Selangor.
Editor Majalah Remaja, Faiz Aimman menerusi sidang media tersebut menjelaskan, tiada penyandang gelaran Dewi Remaja 2018/2019.
Secara ringkas, tiada peserta yang ditabalkan sebagai Dewi Remaja untuk edisi kali ini memandangkan gelaran tersebut hanya dirujuk kepada satu pemenang sahaja.
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Hiburan

Daniel Leong Serius Ceburi Bidang Lakonan, Akui Loghat Sabah Sebagai Cabaran – “Saya Juga Half Chinese…”

gempak
18/09/2024
03:55 MYT
Model dan juga pempengaruh Daniel Leong kini serius dalam menceburkan diri dalam bidang lakonan.
Hiburan

Aiman Ameer Kalis Wajah Disamakan Dengan Artis Lain, Cerita Kisah Lucu Ditahan Di Road Block - "Saya Perasan Bila Ada Yang Kata ..."

gempak
18/09/2024
03:25 MYT
Pelakon meningkat naik, Aiman Ameer tampil memberi respons apabila ramai menyatakan wajahnya seiras dengan beberapa selebriti lain.
Hiburan

Beto Kusyairi Titip Nasihat Buat Pelakon Baharu Yang Idamkan Trofi Oscar - "Kita Kena Sedar Diri Kita .

gempak
17/09/2024
01:55 MYT
“Kita kena sedar diri kita,” itulah reaksi pelakon Beto Kusyairi apabila ditanyakan sama ada dirinya pernah memburu untuk memperolehi trofi Oscar.
Hiburan

7 Tahun Kahwin, Fazura Fail Cerai Terhadap Fattah Amin

gempak
13/09/2024
04:38 MYT
Aktres dan usahawan Nur Fazura Sharifuddin dilaporkan telah memfailkan permohonan cerai terhadap suami, pelakon Fattah Amin, pagi tadi selepas tujuh tahun berkahwin.
Hiburan

Muka Disamakan Dengan Girlfriend Popeye Sebab Rambut Pendek, Intan Najuwa Sekolahkan Netizen - "Saya Tak Guna Duit Awak..."

gempak
12/09/2024
08:25 MYT
Pelakon Datin Intan Najuwa memberitahu dia tidak mengendahkan komen netizen yang menyifatkannya serupa dengan teman wanita watak animasi terkenal, Popeye, ketika berambut pendek.