Laman Utama

Ewan, Rea & Aswad Jalil Suara Baharu Di GEGAR Petang & Malam

Amri Hassan
16/08/2022
12:35 MYT
Peminat GEGAR boleh berhibur dengan gandingan baharu di segmen GEGAR Petang, dihoskan oleh Ewan dan Rea, dari jam 3 petang hingga 7 malam, dan segmen GEGAR Malam bersama Aswad Jalil, personaliti baharu GEGAR, dari jam 8 malam hingga 12 tengah malam.
Kata Pengurus Kandungan GEGAR, Raja Nadia Salwana Raja Hisham pihaknya teruja untuk memperkenalkan Ewan, Rea dan Aswad Jalil.
"Kami teruja untuk memperkenalkan para peminat kami di Pantai Timur dengan gandingan baharu di segmen GEGAR Petang bersama Ewan dan Rea, dan berbesar hati mempelawa kehadiran personaliti baharu Aswad Jalil di segmen GEGAR Malam.
"Peminat akan terus berhibur dengan pelbagai pengisian menarik yang pastinya menepati pemintaan semua dan berharap mereka dapat menikmati pembaharuan ini. Kami juga berterima kasih kepada semua peminat atas sokongan mereka untuk personaliti-personaliti dan jenama radio GEGAR," katanya.
Pembaharuan ini dapat dinikmati sekarang, setiap hari Ahad hingga Khamis di udara dan juga menerusi aplikasi dan laman web SYOK.
Segmen ‘GEGAR Petang bersama Ewan dan Rea’ menampilkan pelbagai pengisian terkini untuk hiburkan peminat, termasuk:
  • FYP Ter, di mana Ewan dan Rea berkongsi info terkini serta perkara tular dalam kalangan Komuniti setempat.
  • Jolo Ko Pak Dor, di mana Ewan menggayakan watak Pak Dor yang serba tahu dan berkongsi perkara yang menarik minatnya dalam topik gaya hidup, muzik dan makanan.
  • Yee Dok?, di mana Ewan dan Rea berkongsi berita antarabangsa yang tular di media sosial.
  • Bbual Sek Kito, di mana peminat diberi peluang untuk berinteraksi bersama Ewan dan Rea tentang topik perbualan harian yang menarik.
  • Hello Pegawai Farmasi, perkongsian maklumat perubatan daripada tetamu jemputan yang diiktiraf Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM).
  • Gali Ilmu, di mana peminat boleh bertanyakan soalan dan menerima perkongsian tentang topik kekeluargaan bersama Ustaz Ihsan dan Ustaz Hariri, dua pendakwah bebas di GEGAR.
Di segmen ‘GEGAR Malam’, para peminat kini ditemani oleh Aswad Jalil, personaliti baharu GEGAR yang berasal dari Marang, Terengganu. Jejaka yang berbakat dalam bidang pengacaraan serta meminati motosikal besar, akan menemani dan berinteraksi bersama peminat dalam:
  • Filem Soho Kita, di mana peminat diberi peluang untuk mengundi filem-filem terbaik di media sosial GEGAR dan Aswad akan mengupas lanjut tentang filem yang mendapat undian tertinggi dari pendengar.
  • Ngeteh Dulu, di mana Aswad akan membawa artis jemputan untuk perkongsian tentang drama dan filem menarik.
Untuk maklumat lanjut tentang personaliti baharu dan pengisian terkini GEGAR, layari www.gegar.my atau ikuti GEGAR di platform media sosial.
Ikuti laman media sosial GEGAR.
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Drama

Tak Mudah Bertutur Loghat Terengganu, Nora Danish Syukur Diajar Aswad Jalil - “Walaupun Saya Lahir Di Sana Tapi…”

gempak
20/07/2024
03:55 MYT
Pelakon, Nora Danish akui tidak mudah untuk bertutur dalam loghat Terengganu untuk drama terbaharu lakonannya berjudul Perang Nasi Dagang.
Hiburan

14 Karya Astro Tercalon Dalam ContentAsia Awards 2024

gempak
19/07/2024
08:31 MYT
Astro telah berjaya memperoleh 4 pencalonan pada Anugerah ContentAsia pada tahun 2024.
Hiburan

Nabil Ahmad Mohon Cuti Dengan Bos ERA Guna Billboard Gergasi - "Saya Dah Lama Minta, Tapi Susah Nak Lulus"

gempak
17/07/2024
16:55 MYT
Penyampai radio ERA Nabil Ahmad tampil dengan aksi unik memohon cuti dengan majikannya, Dhen, menggunakan papan layar iklan gergasi di Bukit Bintang.
Sukan

Ikuti Perjuangan & Misi Emas Negara Di Olimpik Paris 2024 Di Semua Platfom Astro! Setiap Aksi, Tak Kira Masa Atau Di Mana Jua

gempak
17/07/2024
07:11 MYT
Bagi meraikan kegemilangan atlit negara di pentas dunia, Astro dengan bangganya akan membawakan 18 saluran khas buat semua pelanggan Astro dalam definisi tinggi (HD).
goldmovie

#Gold: Jack Tan Kongsi Cheah Liek Hou Rasa Gembira Tonton Filem Gold, Harap Dapat Motivasikan Orang Ramai

gempak
15/07/2024
13:25 MYT
Pelakon watak Cheah Liek Hou, Jack Tan menyatakan bahawa atlet badminton paralimpik tersebut berasa gembira dengan kejayaan watak yang dibawakan.