Peminat GEGAR boleh berhibur dengan gandingan baharu di segmen GEGAR Petang, dihoskan oleh Ewan dan Rea, dari jam 3 petang hingga 7 malam, dan segmen GEGAR Malam bersama Aswad Jalil, personaliti baharu GEGAR, dari jam 8 malam hingga 12 tengah malam.

Kata Pengurus Kandungan GEGAR, Raja Nadia Salwana Raja Hisham pihaknya teruja untuk memperkenalkan Ewan, Rea dan Aswad Jalil.

"Kami teruja untuk memperkenalkan para peminat kami di Pantai Timur dengan gandingan baharu di segmen GEGAR Petang bersama Ewan dan Rea, dan berbesar hati mempelawa kehadiran personaliti baharu Aswad Jalil di segmen GEGAR Malam.

"Peminat akan terus berhibur dengan pelbagai pengisian menarik yang pastinya menepati pemintaan semua dan berharap mereka dapat menikmati pembaharuan ini. Kami juga berterima kasih kepada semua peminat atas sokongan mereka untuk personaliti-personaliti dan jenama radio GEGAR," katanya.

Pembaharuan ini dapat dinikmati sekarang, setiap hari Ahad hingga Khamis di udara dan juga menerusi aplikasi dan laman web SYOK.

Segmen ‘GEGAR Petang bersama Ewan dan Rea’ menampilkan pelbagai pengisian terkini untuk hiburkan peminat, termasuk:


Di segmen ‘GEGAR Malam’, para peminat kini ditemani oleh Aswad Jalil, personaliti baharu GEGAR yang berasal dari Marang, Terengganu. Jejaka yang berbakat dalam bidang pengacaraan serta meminati motosikal besar, akan menemani dan berinteraksi bersama peminat dalam:


Untuk maklumat lanjut tentang personaliti baharu dan pengisian terkini GEGAR, layari www.gegar.my atau ikuti GEGAR di platform media sosial.

Ikuti laman media sosial GEGAR.