Laman Utama

Faizal Tahir Anak Down Syndrome, Shuk Tak Tahu Isteri Ke Mahkamah & Lagu Tema JDT Next Level!

Fiza Kamarudin
18/03/2022
16:03 MYT
Apa yang menarik di Gempak sepanjang Jumaat dan menjadi pilihan pembaca kesayangan kami? Jom kita recap!
#1 Ramai sebak bila Faizal Tahir cerita tentang anak syurganya Faizal Tahir berkongsi sebuah video yang sangat menyentuh hati dan memberi inspirasi apabila mendedahkan anak ketujuh merupakan anak istimewa down syndrome.
BACA: Dikurniai Anak Ketujuh Down Syndrome, Faizal Tahir: “Saya Sangat Perlukan Anak Ini”
#2 Shuk tak tahu isteri pergi mahkamah “Saya tak tahu.” Itu jawapan diberikan Shuk Sahar kepada Gempak ketika ditanya mengenai kehadiran isterinya di Mahkamah Syariah.
BACA: Isteri Ke Mahkamah Syariah?, Shuk Sahar: “Saya Tak Tahu”
#3 Fuhhh…Bawa Snoop Dogg nyanyi lagu tema, JDT memang world class! Next Level! Itu gambaran paling tepat terhadap kelab bola sepak yang juga Juara Liga Super Malaysia Johor Darul Ta’zim (JDT) apabila mengumumkan kerjasama strategik dengan Universal Music Asia Tenggara (UM SEA) dan Def Jam Recordings SEA bagi penerbitan lagu tema rasmi 2022 JDTFC berjudul ’Pioneers’.
Apa yang mengagumkan, lagu ini dicipta dan dipersembahkan oleh ikon hip-hop global Snoop Dogg dan Joe Flizzow yang merupakan penyanyi rap paling popular di Malaysia merangkap Presiden, Def Jam Recordings SEA.
BACA: World Class! JDT ‘Lamar’ Snoop Dogg Untuk Hasilkan Lagu Tema Rasmi? Next Level Wey!
#4 Azzam Sham dan isteri masih berteka-teki Foto terbaharu penyanyi Sheryl Shazwanie bersama suami Azzam Sham mendapat perhatian pengikut laman sosial apabila kelihatan seperti dia sedang hamil. Foto yang dikongsikan di akaun Instagram Sheryl, 25, itu telah dihujani banyak komen yang mendakwa telah ternampak ‘baby bump’.
BACA: “Macam Ada Perkhabaran Gembira”- Hamil Baby Boy? Ramai Nampak Baby Bump Sheryl Shazwanie
#5 DSV dah macam Red Queen dalam Alice In Wonderland weh! Datuk Seri Vida dikatakan mirip watak Red Queen menerusi filem Alice In The Wonderland dalam klip video Ku Ikhlaskan!
Tapi memang sama annnnn! Macam badut IT tu pun ada gak kata netizen...
BACA: DSV Berimej Pelik, Netizen Samakan Dengan Watak Badut Hantu Pennywise?
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Berita

Remaja Rebah Meninggal Dunia Sebelum Tonton Perlawanan Kedah Lawan JDT

gempak
20/07/2024
04:55 MYT
Ketua Polis Daerah Kota Setar, Asisten Komisioner Siti Nor Salawati Saad mengesahkan kejadian itu dan mengklasifikasikan kes itu sebagai mati mengejut.
Hiburan

Lepas Rindu Dengan ‘Video Call’ Anak-Anak di Sabah, Shuk Sahar Tak Pernah Lupa Tanggungjawab - “Kalau Ada Masa, Saya Pergi…”

gempak
18/07/2024
00:55 MYT
Pelawak dan pengacara Shuk Sahar memberitahu dia masih berhubung baik dengan dua orang anaknya iaitu Nur Qurratu Ain, 7, dan Nur Assyifatu Aimi, 4 yang kini menetap dan bersekolah di Sabah.
Hiburan

Shuk Sahar Dedah Shuib Bagi Pinjam Wang Sehingga RM10,000, Nabil Ahmad & Ebby Yus Pula Terus ‘Bank In’ - “Ada Yang Sampai Bini Suruh Block”

gempak
10/07/2024
02:55 MYT
Pernah hilang sumber pendapatan disebabkan terpalit kontroversi, pelawak dan pengacara Shuk Sahar mendedahkan rakan sepejuangannya iaitu Shuib pernah meminjamkan wang sehingga RM10,000 kepadanya.
Sukan

Isu Denda, Selangor FC Bakal Failkan Rayuan Rasmi Kepada MFL

gempak
27/06/2024
17:38 MYT
Selangor FC (SFC) akan memfailkan rayuan berdasarkan keputusan yang telah dipertimbang semula oleh Ahli Lembaga Pengarah Liga Bolasepak Malaysia (MFL) berlandaskan peraturan-peraturan berkaitan.
Sukan

Steady, Altimet Pun Nak Tolong Bayar Denda RM100, 000 Yang MFL Kenakan Ke Atas Selangor FC

gempak
25/06/2024
13:50 MYT
Berita Selangor FC didenda dan diminta bayaran ganti rugi mencecah RM100,000 oleh Liga Bolasepak Malaysia (MFL) susulan  tindakan pasukan itu 'tidak hadir' pada aksi Piala Sumbangsih menentang Johor Darul Ta'zim (JDT) di Stadium Sultan Ibrahim, 10 Mei lalu menjadi topik hangat di media sosial.