,
Hiburan

"Fattah Amin Adalah Sebaik-Baik Manusia, Fazura Juga Begitu, Cuma…” - DJ Sonic

Khairil Khusyairi
19/09/2024
05:25 MYT
Pengacara dan penyampai radio DJ Sonic berkongsi keperibadian pasangan selebriti Fazura dan Fattah Amin.

Enggan Sentuh Hal Rumah Tangga Fattah, Fazura

Menurut Sonic atau nama sebenarnya, Awang Suffian Awang Hussein, 45, dia berkata Fazura tidak pernah bercerita hal buruk mengenai rumah tangganya kepada orang lain.
"Apa yang saya tulis dalam InstaStory baru-baru ini adalah ikhlas dari hati. Saya rapat dengan Fazura dan Fattah serta keluarga mereka sebab sepupu saya berkahwin dengan abang Fazura.

"Saya sebenarnya tak mahu masuk campur dalam hal perkahwinan mereka cuma harap yang baik-baik serta segala urusan mereka dipermudahkan.

"Fattah Amin adalah sebaik-baik manusia, Fazura juga begitu cuma saya tak boleh sentuh tentang apa yang berlaku sekarang," katanya kepada pemberita, semalam.

Fazura Tak Cerita Buruk Tentang Fattah

Tambah Sonic, dia menyifatkan Fazura mahupun Fattah sangat disenangi ramai, malah keluarga mereka sangat rapat.

“Dengan nama Allah Fazura tidak pernah bercerita hal rumah tangga dia dengan saya.

"Fazura adalah individu yang selalu beri aura positif kepada kita. Dia tidak meluah dan tak bercerita buruk tentang Fattah sebaliknya berkongsi Fattah adalah lelaki yang baik sebagai seorang ayah.
"Keluarga Fattah dan Fazura sangat rapat sebenarnya. Jadi, apa yang belaku sekarang ini, kita doakan terbaik,” harapnya.

Fazura Pemurah

Dalam pada itu, Sonic turut mendedahkan Fazura sering membantunya dari segi kewangan sejak detik pertama perkenalan mereka.

"Untuk makluman semua, saya bukan lahir dari keluarga yang senang. Ketika saya tiba di Kuala Lumpur dulu, Fazura yang banyak beri rezeki kepada saya. Setiap bulan saya tidak ada masalah nak beri wang belanja kepada keluarga di kampung sebabkan dia.

"Pernah suatu ketika, saya tiada duit, dia yang banyak bantu," dedahnya.
DJ Sonic mendapat perhatian ramai apabila tampil berkongsi cerita keperibadian Fazura di Instastory pada Ahad lalu.
Terdahulu, Fazura atau nama lengkapnya Nur Fazura Sharifuddin, 40, mengejutkan ramai apabila memfailkan perceraian terhadap Fattah di Mahkamah Rendah Syariah Petaling, Subang Bestari pada 13 September lalu.
Difahamkan permohonan tersebut dibuat mengikut Seksyen 47 Enakmen Undang-Undang Keluarga Islam (Negeri Selangor) 2003.
Fazura dan Fattah yang mendirikan rumah tangga pada 27 November 2017 dikurniakan seorang cahaya mata perempuan iaitu Nur Fatima Aisya yang kini berusia empat tahun.

ARTIKEL BERKAITAN: Terima Banyak Mesej Bertanyakan Tentang Fazura, DJ Sonic Dedah Keperibadian Sebenar Isteri Fattah Amin - “Yang Rapat Saja Tahu…”

ARTIKEL BERKAITAN: "Elak Andaian Cetus Spekulasi Cerai Fazura, Fattah" - Pengurus

ARTIKEL BERKAITAN: “Mereka Cakap Dia Seorang Introvert & Tak Reti Berparti Bagai…” - Individu Dedah Perangai Sebenar Fattah Amin

ARTIKEL BERKAITAN: Adira Suhaimi Anggap Fazura Sama Seperti Dirinya - “Dia Macam Saya Tak Tunjuk…”

ARTIKEL BERKAITAN: Wawa Zainal & Aeril Zafrel Mohon Netizen Henti Buat Spekulasi Isu Rumah Tangga Fattah, Fazura - “Bukan Sebab Curang, Mungkin…”

ARTIKEL BERKAITAN: “Fattah Okay Sahaja Di Set Penggambaran, Dia Sangat Professional” - Liyana Jasmay

Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Terkini

Muaz Zabir Sifatkan Pakaian Sedondon Dengan Bella Astillah Sebagai 'Kebetulan' - "Kami Tak Pernah Merancang"

gempak
19/09/2024
07:25 MYT
Pelakon, Muaz Zabir menerangkan bahawa pakaian warna sedondon yang sering digayakannya bersama Bella Astillah hanyalah satu kebetulan.
Hiburan

"Elak Andaian Cetus Spekulasi Cerai Fazura, Fattah" - Pengurus

gempak
19/09/2024
02:30 MYT
Sejak Fazura memfailkan perceraian terhadap suami, Fattah Amin pada Jumaat lalu, ramai peminat yang mengikuti kisah rumah tangga pasangan selebriti tersebut.
Hiburan

“Mereka Cakap Dia Seorang Introvert & Tak Reti Berparti Bagai…” - Individu Dedah Perangai Sebenar Fattah Amin

gempak
18/09/2024
23:55 MYT
Isu rumah tangga pasangan selebriti Nur Fazura dan suaminya, Fattah Amin masih menjadi perbualan hangat di setiap media sosial sejak minggu lalu.
Hiburan

Adira Suhaimi Anggap Fazura Sama Seperti Dirinya - “Dia Macam Saya Tak Tunjuk…”

gempak
18/09/2024
04:55 MYT
Pernah berdepan isu melibatkan rumah tangga, penyanyi Adira Suhaimi menyifatkan dirinya sama seperti pelakon Fazura yang tidak gemar menunjukkan sebarang tanda sedang menghadapi masalah kepada umum.
Viral

Buku 99 Kata-Kata Fattah Amin Kembali Tular, Ada Netizen Beri Nasihat - “Jangan Galak Mengata Orang, Masing-Masing Ada Ujian”

gempak
17/09/2024
06:55 MYT
Susulan isu rumah tangga yang menimpa pasangan selebriti, Fattah Amin dan Nur Fazura, kini media sosial ‘riuh’ pula dengan buku berjudul ‘99 Kata-Kata #QalifModen Fattah Amin’ yang kembali tular.